mandag 21. november 2011

Mandag - Ny uke, nye oppgaver.

Heihei!

Mandagsmorgen. Jeg er uendelig trøtt, men glad likevel! Den kjipe uka ble betraktelig bedre etterhvert. Onsdagskveld kom Alex; noe som ikke kunne unngå å lyse opp dagen min! Torsdagen hadde jeg et spilleoppdrag for folk som jobba på Nordea. Gikk greit det. Fredagen var en utrolig avslappende dag. Så Idol, spiste landgang og tok livet med ro.

Lørdagen var også rolig og avslappende, før jeg dro til Hans Fredrik for å feire bursdagen til han og Ragna. Å, det var så koselig! En ødelagt stumtjener og masse fine gaver, samt Quizdan og enorme mendder mat, oppsummerer vel kvelden ganske bra!

Gårsdagen dro jeg, Alex, Sandra, Marita, Birgitte og Helene på kino for å se den siste Twilight-filmen! Den var egentlig utrolig bra, skjønt; ikke den beste i den serien. Ellers var vi også i familieselskap i går. Selvfølgelig!

Denne uka blir også rimelig full, tror jeg, men av koselige og julete ting, så det elsker jeg! Heldigvis har vi ingen prøver, så vidt jeg vet! Bortsett fra heldagsprøve i norsk sidemål på fredag da. Det er superherlig, egentlig. I dag reiser Alex igjen, og det er ikke akkurat noe jeg ser frem til. Men, det går nok. I morgen skal jeg, mamma, Elisabeth og Helge på Kurt Nilsen-konsert! Han er en artist jeg synes synger veldig bra, så jeg gleder meg! Onsdagen skal jeg øve med Birgitte, torsdag finne på noe med Marte, og frdagen skal jeg synge på et julebord til Pensjonistforeninga! Har sunget der før, så gleder meg masse til å komme tilbake. Senere på kvelden skal jeg ha "Årets fest". Haha, det kommer til å ta av! Eller ikke. Greia med det var at da vi var på tur til Oslo, diskuterte vi det faktum at om jeg hadde kunngjrot på Facebook at jeg hadde åpent hus og skulle ha fest, ville nok mest sannsynlig ingen ha kommet. Derfor fant vi ut at vi skulle ha Årets fest på fredag. Årets fest fordi det omtrent er den eneste festen vi har vært på! Haha. Uff, dette ble internt og innvikla å forklare! Lørdagen og søndagen skal vi ha øvingshelg for å øve til Cabaret! Det tror jeg egentlig kommer til å bli veldig kjekt, men slitsomt også. Lørdagen drar jeg rett fra skolen og til Langevågkirka, hvor Volda mannskor skal ha konsert. Der skal jeg synge tre sanger, og kompe Birgitte, som spiller klarinett, på tre sanger. Vi har desverre ikke fått øvd så mye som vi sikkert burde, men, det tar vi på onsdag. Søndagen skal jeg også synge på konsert, men jeg vet helt ærlig ikke helt hvor den er. Haha; satser på å finne det ut før søndag i alle fall!

Nå har jeg ikke stort mer å meddele verden, så jeg tror jeg slutter nå før det blir altfor mye unødvendig babbel. Håper alle får ei fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!