tirsdag 15. november 2011

Tirsdag - Stress ned.

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet! Det har skjedd ganske mye. Forrige uke var ei trøtt, trøtt uke. Var så sliten. Helga var heldigvis et lyspunkt! Høstkurset var utrolig koselig. Herlig å se folk som Isabel, Lena, Mirra, Ellinor og andre geniale folk igjen! Vi fikk foredrag om selvtillit, og også tips om hvordan vi kunne takle nervøsitet og vanskelige situasjoner vi kunne havne opp i. "Hva ville Pippi gjort?" skulle vi tenke, og gi alt! Syns faktisk det virka litt genialt. Vi hadde dessuten foredrag og diskusjoner om kroppsspråk. Lørdagskvelden dro vi til Oslo for å løse en del oppgaver og så spise på indisk restaurant. Det var godt; og sterkt! Haha, jeg burde virkelig lære meg til å spise sterkere mat.

Søndagen skulle vi egentlig ha et bøllekurs med Rød ungdom, men de kunne ikke komme likevel. Da ble det miniforedrag, quiz, evaluering og sosialisering, før jeg måtte dra litt tidligere for å rekke et fly. Dro hjem, spiste ei skive og dro på konsert for å spille sammen med korpset og Ekko. Hadde faktisk min deby som Ekkomusikant på søndag; haha! Masse folk. Må innrømme at det var godt å komme seg ut av gymsalen da basaren var over. Men når korpset blir 40 år, må det jo naturlig nok markeres! Vi dro rett videre til morfar for å hilse på og gratulere med farsdagen! Jeg må ærlig innrømme at jeg helt hadde glemt av den. Heldigvis hadde søstra mi fiksa gave til pappa!

Denne uka har ikke vært spesielt bra, men den blir nok bedre! Søndagskvelden var jeg nemlig utrolig stressa og utslitt. Minnepennen min ble våt da vannflaska mi lekket på fredag, så fila mi med presentasjonen jeg skulle ha på mandag, var ødelagt. Jeg fikk heldigvis gjort den på nytt, men tårene trilla fordi jeg var så sliten. Det gjør de bestandig når jeg er det. Uansett; dagen etter stressa jeg av gårde til skolen, med flygelhornet på slep og klar for framføring! Men nei. Det skulle vi ikke ha den dagen. Hospitantene var på besøk. Det ble med andre ord en lite produktiv dag. Mandagen var egentlig den eneste dagen jeg hadde tid til å gjøre lekser, men glemte minnepennen min, så det ble en lite effektiv dag.

Nå skal jeg ha religion, så vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!