onsdag 9. november 2011

Onsdag - Så trøtt, så trøtt.

Hei godtfolk!

Jeg er så uendelig trøtt. Trøttheten henger nok igjen fra helga. Hadde planlagt å sove kjempelenge på søndag. Var så utslitt at jeg satte på alarm klokka 13:00, bare sånn for sikkerhets skyld! Vel, det var en bortkasta ting å gjøre. Våkna halv ni, og fikk ikke sove igjen! Jaja, da fikk jeg i alle fall noe ut av dagen. Jeg fikk blant annet gjort litt lekser, jeg så cupfinale og hadde besøk! Cupfinalen først. Det er helt utrolig! AaFK spilte en utrolig bra kamp, og vant over Brann 2-1. Vi er cupmestere, for andre gang på tre år! Stolthet! Ryggen var ikke fri for frysninger da hymna ble spilt etterpå!

Ragna kom bort en tur, og vi øvde og lagde taco. Herlig! Ingvild kom også bort. Vi så finala i "Alt for Norge"; et program som handler om amerikanere som har kommet til Norge for å konkurrere om hvem som er mest "norsk". Et utrolig søtt program!

Ellers; denne uka har det ikke skjedd sånn altfor mye. Korps, kornettime, en liten minikonsert på musikkskolen på mandag, en koselig samtale med Isabel i går ... Jo, også har vi hatt hospitanter som skulle se på musikklinja her mandag, tirsdag og i dag! Vi har derfor fortalt dem litt om musikklinja, vi hadde quiz og en oppgave hvor de skulle lage rytmekomposisjoner. Fikk lyst til å begynne på musikklinja jeg! Vi hadde dessuten en minikonsert for hospitantene i lunsjen hver dag. Da vi plutselig hadde lite program, ble det til at Ragna og jeg spilte "To make you feel my love". Jeg hadde utrolig bra lyd, og syns det gikk bra, sånn egenttig.

Nå må jeg stikke; skal på Moa med Marte! Er altfor lenge siden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!