mandag 16. januar 2012

Mandag - Verden.

Hei.

I går fant jeg og Alex ut at vi ikke kan være sammen lenger. Heldigvis er vi fremdeles venner, og det er det viktigste! Tenkte bare å fortelle det. Jeg burde kanskje skrive et eller annet høytidelig og fint, men jeg vet ikke. Aner ikke hva det skulle vært. Jeg tror det holder med at jeg sier at Alex er en herlig gutt som fortjener absolutt det beste! Og vi skal absolutt fortsette å holde kontakten.

For å være ærlig kommer jeg ikke på så mye mer å skrive om idag. Hodet mitt er fullt og tomt på samme tid. Nå skal jeg konsentrere meg om skolen, venner og musikk. Neste tirsdag drar jeg jo for eksempel i studio! Det gleder jeg meg veldig til.

Ellers må jeg informere om at Bjorlituren i helga også var veldig kjekk. Tror russetida kan bli hard; jeg er fremdeles utslitt ...

Skriver mer en annen dag, tror jeg. Håper du får ei flott januaruke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!