torsdag 19. januar 2012

Torsdag - På tide med en liten oppdatering.

Hei!

Jeg har vel strengt tatt ikke så enormt mye å fortelle. Vi har musikk i perspektiv nå. Etterpå har vi to timer dirigering. Vi har begynt med korpsdirigering, så i dag får vi spille! Må være utrolig kjedelig for dem som ikke spiller et korpsinstrument, men for oss korpsfolk er det kjekt. Jeg må bare si hvor utrolig glad jeg er for at jeg kan spille kornett! Det gjør også at jeg kan være med i orkesteret på Cabaret. Siden jeg ikke vil danse og altså ikke være på scena, er jo dette en super mulighet for meg. De fire siste timene i dag har vi som vanlig Cabaret. Det blir sikkert genialt det. Vi begynner å nærme oss forestilling! Skal ta bilde i dag da, så i dag måtte vi være kledt i helsvart. Dette er imidlertid ikke noe problem for meg; jeg går jo alltid i svart. Skjønt; jeg har for så vidt bestemt meg for å bli litt mer fargerik. I dag skeier jeg for eksempel ut med et fargerikt skjerf! Haha. I går var jeg dessuten med Marte. Vi tok en tur på Moa, og jeg kjøpte ei ganske kul bukse (Syns jeg selv) og en grønn genser. Dessuten laga vi muffins; jeg har med meg en i dag! Herlig. I går, etter at jeg hadde vært hos Marte, kom Ragna. Vi skulle øve til promokonsertene vi skal arrangere neste uke. Vi trenger søkere til musikklinja neste år, og på mandag drar hele klassen ut på turné! Det blir gøy. Vi fikk ikke øvd så mye da. Vi hadde så mye å snakke om, og tida fløy. Men, det gjorde godt!

Ellers tror jeg ikke det har skjedd så mye. Har snakka med venner, vært på korps, kornettime, sånne ting. Etter skolen skal vi øve på Chicken og Domen, to sanger jeg også er med på på promokonsertene! Gleder meg veldig, faktisk. I kveld skal jeg på Ekko. Gøy, tror jeg. Liker at jeg får spilt så mye for tida!

I går hadde jeg forreresten sangtime, og jeg fikk tilbakemelding på sangtentamen. Fikk mange fine tilbakemeldinger, og selvfølgelig en del konstruktivt. Og det kjekkeste av alt: Karakteren ble 5! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Nå skal vi visst høre på kul musikk, så vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!