fredag 24. oktober 2008

Fredag - Helg er herlig.

Hei.

Det er helg. Det er helg. Det er helg! Jeg er glad. Herlig å komme hjem etter skolen i dag! Jeg har ikke sånne kjempestore planer for helga egentlig; det blir nok folka stort sett, men det er jo ikke barebare det heller. Dessuten er det Sulamesse på søndag. Hva det er? Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Det er i Sulahallen, en sånn ganske stor hall her på Sula, det er masse boder der, underholdning osv. Skjønner?

I går hadde jeg en veldig koselig dag. Jeg ble med Birgitte hjem etter skolen, og vi kjøpte Torsdagsmuffins. Så gjorde vi musikkleksa, og så måtte jeg stikke på piano. Det var så vidt jeg rakk det! Tok ti på fire-bussen hjem. Da jeg kom hjem, gjorde jeg ikke særlig mye før jeg dro på korps. Etter korps stakk jeg ut til Sandra. Vi fant ut at jeg egentlig kunne overnatte der til i dag! Så det gjorde jeg. Det var utrolig koselig.

Det var kjipt å stå opp og gå ut av Sandras varme, koselige rom og dra på skolen. Jeg leverte naturfagrapporten, og vi fikk igjen en naturfagprøve vi hadde for en god stund siden. Fikk 5, så er fornøyd.

Skoledagen i dag var ganske vanlig; vi hørte på et bra foredrag om narkotika i 4. time, det var vel det eneste spesielle som skjedde. Mange leverte Polendagboka i dag! Folk er jo så flinke.

Ellers har jeg vel ikke særlig mye å skrive, tror jeg. Jo! Jeg kan jo fortelle litt om onsdagen, når jeg først er i gang. Onsdagen var vi på en sånn karrieredag. Først var det Transportdag på Vågan, og så dro vi videre til høyskolen i Ålesund og fikk omvisning der. Ingen av de tinga de viste oss der har jeg særlig interesse for, men, greit å få et avbrekk fra vanlig skole. Etter skolen tok jeg bussen helt ut i Langevågen igjen, og der møtte jeg Marte og farfar. Vi dro og besøkte farmor. Det går bra heldigvis!

Jeg var en kort tur hjemom i firetida, før jeg og Marte kjørte på Moa. Vi spiste pizza på Dolly, og så kjøpte vi masse. Jeg fikk både kjøpt en ny neglelakk(har brukt opp en hel svart neglelakk alene), to gensere og et par hansker. Marte fikk seg sko også, så vi var godt fornøyde. Vi dro hjem litt over sju, og kom akkurat tidsnok til hotel cæsar. En fin avslutning på en genial dag sammen med Marte! Da jeg kom hjem, måtte jeg øve masse piano. Kjedelig, men det måtte gjennomføres.

Da tror jeg ikke at jeg har mer å skrive. Jeg er lei for at jeg skriver uinteressante blogger. Jeg gjentar også at du heller ikke trenger å lese, så egentlig syns jeg ikke synd på deg. Ikke i det hele tatt, faktisk. Lol. Ha en fin helg!