lørdag 18. oktober 2008

Lørdag - Musikk og sånn.

Jeg skylder vel bloggen en liten oppdatering, syns du ikke? Joda.

Nå har jeg akkurat snakka med søster’n. Heldige jenta har vært på ”Tribute to Queen”, som visstnok var sykt bra! Ellers i dag har jeg gjort ferdig Polendagboka. Ja, nå sier jeg meg ferdig. Jeg leverer på mandag(selv om vi har fått litt utvida frist), for nå vil jeg bare ha den bort. Jeg føler kanskje den er litt tynn og egentlig ganske stygg og dårlig, men, jeg har gjort så godt jeg kunne.

I dag har jeg vært i familieselskap, for å feire tante Maria og Emma.. Vi hadde det hos mormor, siden det er større plass. Veldig koselig var det, med mye god mat og kaker. Jeg er så sykt mett at det er skummelt! Jeg sang også. Jeg må virkelig begynne å øve. Jeg fikk ikke så bra til, og jeg er ganske skuffa over meg selv. Nå må jeg skjerpe meg, og det mener jeg.

Jeg kom hjem for ca en times tid siden; jeg har gjort siste del på dagboka, og i kveld har jeg planer om å dra bort til Vebjørn. Skal sitte barnevakt for Victoria og Benedicte. Jeg må bare vente på at foreldra mine kommer hjem, så de kan kjøre meg.

I går? Jo, jeg var i selskap hos Silje! Sykt genialt. Det var jeg, Helene, Camilla, Sandra, Marita, Birgitte og Elise som var der. Vi spiste hjemmelaget pizza og snickerskake(nam!), og så en film som het ”What Women Wants”. Genial film.

Jeg hører på gammel musikk! Jeg fant ut at det var på tide å finne ut hva jeg egentlig har. Jeg har hørt på artister som blant annet Bon Jovi, Carole King, og akkurat nå er det Chicagos ”Hard To Say I’m Sorry” som toner ut av høytaleren. Neste sang er en dunkende technosang jeg egentlig aldri har likt. Det er bare det at jeg aldri sletter sanger. Man vet aldri når man kan få bruk for en sang.

Lykke til i dag, Marte! Husk at telefonen aldri er langt unna, hehe.

Da snakkes vi. Ha en fin kveld!