søndag 26. oktober 2008

Søndag - En fin helg er snart over.

Heii.

Helga er snart over. Det er sykt. Veldig, veldig kjipt, faktisk. Jeg vil ha masse mer helg! Vi har en stygg matteprøve på fredag.. Jeg har faktisk aldri skjønt så lite før, og det er helt, 100% sant. Jaja. Jeg skal nyte denne søndagen for alt den er verdt! Skal snakke med Isabel i kveld, og det blir nok meget bra, siden det er veldig lenge siden vi har snakka! Nå skal vi snart spise grøt, og ellers tror jeg ikke det kommer til å skje særlig mye i dag. Chill. Men tidligere i dag har jeg faktisk vært ganske effektiv. Jeg har nesten lært meg en hel sang, på to sider, på piano! Den var litt søt, den sangen. Ellers sto jeg opp klokka ti i dag, og dro på Sulamessa. Korpset klarte seg overraskende bra. Jeg hadde faktisk solo også, på ”Pavane in Blue”. Det gikk greit tror jeg; kan stå for den der. Jeg skulle egentlig møte Fride etter Sulamessa, men hun kunne ikke. Kjipt, men vi får ta det igjen!

I går? Jo, begynnelsen av dagen var sløv; gjorde ikke særlig mye. Øvde litt kornett, bare. Jeg dro bort til Sandra senere på kvelden. Anne var der allerede, og en stund etter kom Camilla også. Veldig koselig var det!

Men nå må jeg nesten spise. Vi snakkes.