mandag 27. oktober 2008

Mandag - Mandagsblogg, fordi det ikke er tirsdag.

Hei.

Jeg har egentlig ikke en dritt å skrive om, men skriver likevel. Tragisk.

Jeg var trøtt da vekkerklokka ringte i dag. Jeg mener, sånn veldig trøtt. Jaja. Jeg kom meg til skolen, der det skjedde utrolig lite. Vi brente noen stoff for å se hvilke farger de fikk, tror i alle fall det var det vi dreiv med. Ellers? Vi hadde diktat i norsken og jobba med stygge ligningssett i matta. Akkurat. I morgen skal vi se film de tre første timene, og ha gym de to siste, så det blir egentlig ganske greit. Sang i morgen også! På onsdag skal jeg og Marte på kino. Torsdag blir jeg med Birgitte hjem, drar på piano, og så er korps avlyst. I stedet skal jeg på foreldremøte på skolen. Stress, jeg gruer meg. I helga aner jeg ikke helt hva som skjer. Haloween på fredag da!

I dag har jeg hatt kornettime, vært på korps, sett hotel cæsar og Hvaler, gjort litt lekser, spist … Sånne ting. Som du sikkert merker; jeg er ikke i superhumør i dag. Jeg slutter å skrive, jeg.