torsdag 17. desember 2009

Torsdag - Wii.

Heihei.

Gjett da? Det er torsdag, naturfag. Typisk bloggskrivingstid! Vi har riktignok ikke mye å gjøre; folk får vite karakterene på naturfagprøva. Det ble visst ikke i går likevel. Når vi har fått karakterene, skal vi begynne å se "Supersize Me".

Da har jeg fått karakteren. 6- fikk jeg! Kjekt. Nå er det visst lov å gi "skråkarakterer" og + og - bak karakterene igjen. Det var noen få dager det ikke var lov, noe som bare var teit. Det er jo stor forskjell på å ha 5/4 og 5/6.

Ok, hva har skjedd siden sist? Egentlig ingenting. Vi har jo ikke hatt lekser. Tirsdagen var en ganske kjedelig skoledag, men det funka. Fikk 5 på engelsktentamen! Ellers hadde vi ikke dans; måtte gjøre oppgaver i stedet. Det var egentlig utrolig vanskelig, men gjorde dem sammen med Ragna og Ellisiv, så det var jo greit. Men hvordan skal jeg vite forskjellen og likheten på hip hop og moderne dans? I drama fortsatte vi å øve på lydforestillinga. Veldig betryggende at ingen ser meg; det befrir meg på en måte.

Tirsdagen hadde jeg sangtime. Det ble ikke dobbeltime, men en bra time likevel. Den siste i år faktisk. Tenk; ei uke til jul! Og i morgen kommer Elisabeth hjem, og lørdag skal vi hente juletre. Evig søtt. Tilbake til sangtimen: Gikk gjennom sangene til fredag. Ellers prata jeg med Isabel og spiste pizza.
Onsdagen? Skoledagen var kjedelig, men overkommelig. Fikk 6 på norsktentamen! Ellers gjorde vi ikke så mye egentlig. På kvelden skulle jeg ut i Langevågkirka og øve med Scala Brio, koret jeg skal synge med på fredag. Der ble vi enige om hvor jeg skal synge solo osv. Skal synge med koret på "En stjerne skinner i natt", "Mary Did You Know" og "Himlen i min famn". Det var utrolig gøy å synge med koret; fikk synge akkurat der jeg ville sånn at det ikke ble for høyt for meg. Fant ut at koret pleide å synge "himlen i min famn" på nynorsk, ikke svensk. Det var likevel ikke store forskjellen, så det gikk fort å lære seg. Pianisten var dessverre syk, så de sangene jeg skal synge alene, må jeg øve på på fredag før konserten. Jeg kan dem i alle fall, og det gjør nok han også, så satser på at det går fint. Uansett; vi holdt på i ca en og en halv time i går. Da jeg kom hjem, var jeg ganske sliten. Spiste, fortsatte på "Panserhjerte" og sånn.

Onsdagens sitat: "Ugramatisk riktig!"

Nå er det altså tredje time; vi skal straks begynne med lytting. Håper vi ikke skal gjøre noe skummelt, haha. Mattetimene blir kjedelige, men satser på at fritimen og kortimen blir artige! Mattetimene blir faktisk det siste skikkelige faget vi har denne uka, siden engelsktimen går ut i morgen. Vi skal ha framføring i samspill(hjelp), kornett/pianotime(har glemt nesten alt) og bittelitt av en sangtime, før vi skal ha avslutning og pepperkakespising sammen med andre og tredje, såvidt jeg har forstått.

Ok, men nå begynner vi, så følger med jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!