lørdag 10. desember 2011

Lørdag - Litt sykt.

Hei!

Jeg kan vel ikke skryte på meg at det har skjedd så altfor mye den siste uka. Av den enkle grunn at jeg har vært syk. Kasta opp, hatt feber, vondt i halsen, nesten ikke stemme. Nesa er fremdeles tett, ellers er jejg veldig på bedringens vei! Det at jeg ble syk denne uka, kunne selvfølgelig ikke passa stort dårligere. Det faktum at jeg ikke hadde stemme, gjorde at jeg ikke kunne gjennomføre sangtentamen på onsdag! Jeg måtte derfor til legen for å få ei legeerklæring. Heldigvis var det ikke noe problem; bare veldig dyrt for to minutter, hehe! Nå må jeg grue meg til sangtentamen helt til 11. januar! Skulle gjerne blitt ferdig med det! Menmen, sånt er det ikke stort å gjøre med. Jeg var på skolen på mandag da. Hele verden var i kaos fordi det hadde falt så mye snø. Kom blant annet tjue minutter senere på skolen fordi bussen var så sein. Kanskje det var derfor jeg ble syk også? På kvelden var det både korpsøving og Ekko, og jeg begynte å føle meg dårlig. Var derfor hjemme tirsdag, onsdag og torsdag. I går følte jeg meg i det minste litt bedre, så dor på skolen og fikk gjennomført historieprøva. Det var dessuten herlig å se klassen igjen! Jeg haddde allerede begynt å få store abstinenser fordi jeg savnet dem slik. Tør ikke å tenke på hvordan det blir til sommeren ... På kvelden var det konsert med korpset. Jeg kjente at jeg virkelig ikke var frisk igjen, noe som passa dårlig da jeg hadde mye å spille. Spilte blant annet "Domen" og sang to sanger. Det gikk greit, men merka at jeg var redusert og nok helst burde holdt senga! Senere på kvelden var det taco og Idol med familien! Og Jenny er i finalen! Det er så fantastisk; jeg har virkelig ikke ord! Er så stolt! Det vil altså si at på torsdag drar jeg, Ragna, Hans Fredrik, Rebekka og Jostein, og sikkert en hel del flere, til Oslo for å overvære at Jenny vinner! Det er jeg så godt som sikker på!

Alt skjer visst neste uke. Onsdagen skal vi nemlig ha klassekonsert i Spjelkavikkirka. Den begynner 19:00, og det er bare å komme! Konserten har kommet, som de alltid gjør, disse konsertene våre, uansett hvor mye vi planlegger, veldig brått på! Etter konserten skal hele klassa tilbringe hele kvelden og natta med å lage et pepperkakehus. Det er en årlig tradisjon at tredjeklassingene fra musikk, dans og drama gjør det, og så konkurrerer vi om å ha det beste pepperkakehuset. Vi drar rett på skolen, hvor det arrangeres Pepperkakehus-knusefest sammen med hele MDD, og så drar vi faktisk rett vil Vigra for å ta fly ned til Oslo! Nok en gang får vi bo hos tanta til snille Rebekka. Jeg tør egentlig ikke å tenke på hvor trøtte vi kommer til å være ... Vi kommer opp igjen lørdagsmorgen, og da gjør jeg meg klar for å øve til Ekkos julenatiné som finner sted på kveldne! Wii. Pust. Etter det; da er det jul! Jeg aner virkelig ikke når jeg skal få kjøpt julegaver, men, det pleier jo å gå på et vis, ikke sant?

Nå skal jeg ta en tur til farfar, så skal jeg lese litt til religionsprøve på tirsdag, og i kveld skal jeg til Birgitte! I morgen blir det nok et familieselskap, denne gangen for å feire tante Norunn!

Da tror jeg ikke jeg har stort mer å meddele, så vi snakkes alle dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!