lørdag 3. desember 2011

Lørdag - Ei ny uke har rast forbi.

Hei!

Det har rukket å bli advendt; skjønt, jeg har nesten ikke hatt tid til å tenke på det. Et levende bevis på det er drømmen jeg hadde i natt: Jeg drømte at det var lillejulaften. Jeg hadde ikke kjøpt noen julegaver, manglet julefølelsen totalt og var kjempestressa. Det er den mest livaktige drømmen jeg har hatt på lenge. Det var godt å våkne og kjenne at det fremdeles, fremdeles er ei lita stund til jul. Jeg vil gjenre kjenne på denne ventefølelsen ei sstund, og virkelig begynne å glede meg til jul!

Denne uka har også vært hektisk. Mandagen var jeg kjempestressa hele dagen, uvisst av hvilken grunn; tror det bare var så mye forskjellig som skjedde. Men Hans Fredrik ble atten, som den siste i klassen, så det var like fullt en flott dag! En annen som akkurat har blitt atten, er min kjære Ragna, som ble det på søndag. Wii! Tirsdagen var jeg syk. Jeg har en mistanke om at det var kroppen som sa i fra at nok var nok. Jeg hadde en rolig dag hjemme; leste, sov, og prøvde å ikke tenke så mye. Følte meg allerede bedre på kvelden, og da fikk jeg hjemmelaga pizza av Elisabeth og Helge! Supert det!

Onsdagen var jeg på Dolly sammen med Maritha og Ingvild, før jeg dro rett på frisøren for å stripe og klippe håret. Satt der i to timer og nøt at jeg ikke kunne gjøre noe annet enn akkurat det! Kvelden ble avslutta med øving hos Ragna!

Torsdagen var også en hektisk, men genial dag. Etter en forholdsvis avslappende dag på skolen, gikk jeg, Hans Fredrik, Rebekka og Kristina ,på Høgskolen. Etter hvert kom Marion, Kjetil og Jostein også og slutta seg til oss. Jeg smakte for første, men absolutt ikke siste gang, på hamburgerne der! De var faktisk så gode som folk ville ha det til! Etterpå ble jeg med Marion hjem på hennes og Sandras søte hybel for å sette fra meg tinga og for å stelle oss. Det var lenge siden vi hadde snakka skikkelig sammen, så det var absolutt herlig! Ei stund senere dro vi til Rebekka, hvor vi var en stor gjeng som skulle se på Blåfjell og henge der, før vi dro på Hoffmann for å vinne quizen. Vel, vi vant ikke akkurat, men kom i alle lfal ikke nederst! En morsom og minnerik kveld! "Det var da svært så postmodernistisk ..." Når jeg klarer å komme med en slik kommentar, frykter jeg det verste for russenavnet altså! Utrolig nok kom vi presis til skolen dagen etter også, alle sammen! Ikke verst. Med en flaske Cola kom jeg meg fint gjennom dagen jeg!

I går var det altså julenatiné arrangert av Fiskerstrand musikkorps, hvor jeg sang fire sanger sammen med Ragna, som da spilte piano. Vi hørte dessuten flott og inspirerende musikk, og det var en fin kveld! Det eneste dumme var at jeg ikke fikk sett siste del av Idol, så jeg var litt nervøs for at det var dumt av meg. Men neida; Jenny klarte seg nok en gang strålende, og nå er det bare tre igjen! Jeg er så klar for finale nå!

I kveld kommer søte mennesker for å spise taco, og i morgen har vi planer om å arrangere "Domen" til klassekonserten! Det blir bra!

Nå må jeg gå å spise, så vi snakkes alle sammen! Hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!