fredag 17. februar 2012

Fredag - Jeg skal seriøst til London.

Hei!

Jeg skal virkelig til London om mindre enn tjuefire timer! Ja, om et døgn er jeg faktisk i London. Sammen med tjuefire andre fantastiske mennesker. Det er en herlig gjeng! Jeg har egentlig ikke helt oversikt over hva vi skal hvilke dager; haha, typisk meg! Men, jeg skal i alle fall på Madame Tussauds, Skrillex-konsert, musikalen "We Will Rock You", og spøkelseshuset London Dungean. Wii!

Ellers; denne uka har ikke vært den beste. Er jammen glad jeg hadde fri på mandag; tror jeg hadde kasta opp hvis ikke! Jeg var utslitt. Gjorde lekser, var på korps, snakka med Isabel og slappa av på mandag. Godt med en slik dag. Tirsdagen besto av en vanlig skoledag. Vi spilte goalbal i gymmen; ufattelig gøy faktisk! Etterpå hadde vi taco til middag, og så var jeg på kornettime. En vanlig dag. Onsdagen derimot, var ganske forferdelig. Vi hadde norsktentamen, og som alle vet må jeg ha Smil og kjeks når jeg har tentamen. Mamma glemte å kjøpe det til meg tirsdagskvelden, så jeg dro pappa med meg ens ærend for å kjøpe det. Selvfølgelig måtte det skje. Jeg glemte sjokoladen og kjeksa hjemme. Var skikkelig irritert, og litt redd, siden jeg aldri har hatt tentamen uten Smil. Men, det gikk ganske greit da. Jeg skreiv ei novelletolkning som jeg tror ble OK. Verken mer eller mindre. Etterpå dro jeg og farfar for å hente kornetten min, men den var ikke ferdig enda. Kjipt! Da dro jeg hjem for å gjøre lekser. Det gikk ikke. Minnepennen min krasja, og jeg mista alt. Jeg hadde en backup fra november, men der lå verken særemne i musikk i perspektiv som jeg skrev nesten hele av på mandag (om Coldplay), rettslære- og norskinnleveringa til fredag, og også historieprøvenotatene. Jeg skulle egentlig til Marte den dagen, men måtte bli hjemme og skrive, skrive. Tårene rant av frustrasjon, men når jeg vil, kan jeg være efffektiv, så det var jeg. Da var det jo også godt å ha sjokolade og kjeks klar, og mamma lagde rundstykker til meg! Så det gikk bra.

Gårsdagen brukte jeg på lekser, på å sove (har vært så sliten denne uka!), og på Ekko. Vi spilte Lion King-porpori; koselig! På flygelhorn, haha. Nå er jeg omsider ferdig med rettslæreprøva. Den gikk ikke så bra. Fila til læreren mangla, så måtte ta den halvveis skriftlig, halvveis muntlig. Blir stressa av sånt. Men jeg og Sandra Helen gikk i kantina, kjøpte sjokolade og trøstespiste. Og gjett hva? Plutselig var det en katt i blant oss! Vi tok den ut tre ganger, men den kom alltid inn igjen. Søte katt!

Nå har vi norsk, og jeg har sett på særemnene til simon, Line og Jenny. Ble inspirert til å lese Elling-bøkene jeg!

Nå ser jeg fram til religion, så har vi endelig vinterferie! Lykke.

Vi snakkes mine venner. Håper du får en fantastisk vinterferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!