mandag 27. februar 2012

Mandag - Litt nedtur å begynne på igjen?

Heihei kjære dere!

Da er vi på skolen igjen. Må innrømme at det ikke var sånn superfristende å stå opp i dag, og heller ikke å legge seg ”tidlig” (les: halv tolv) i går, men det må til. Man blir vel aldri helt klar. Heldigvis har vi hatt en veldig fin start på dagen. Vi møtte opp en time tidligere enn nødvendig, og hadde koselig klassefrokost. Det er frivillig, så det var ikke mange der; kontaktlæreren vår, Magnhild, jeg, Ragna, Hans Fredrik, Henrik, Ellisiv, Kristin, Olav, Bror, Simon, Jenny og Henriette, men utover fulgte flere folk på. Bra initiativ! Nå hører vi på fri jazz i MIP. Ser fram til fritime nå; haha!

Så, hva har skjedd denne helga? Ikke stort. Fredagen var jeg på Moa med Marte. Kjøpte meg en gullgenser som jeg ble veldig glad i; har den faktisk på meg i dag. Etterpå dro vi hjem til Marte for å ta et nytt profilbilde med gullgenseren på. Haha! Et kupp, til bare niognitti korner! Resten av dagen gjorde jeg ikke stort. Spiste landgang, hørte på Coldplay, leste og så på TV. Gullrekka, med Nytt på nytt, Skavland og Senkveld.

Lørdagen brukte jeg på litt øving, lekser og sånne ting. Jeg gikk dessuten rundt Valen med Ragna; koselig! På kvelden dro jeg til Silje og Nicklas’ nye leilighet. Rolig kveld. Så film, ”Rockstar”, og ellers bare babla vi og slappa av!

I går hadde vi besøk av mormor, og jeg leste ferdig ”Hodejegerne” (endelig har jeg somla meg til å lese den; og jeg må innrømme at det faktisk er en av de få bøkene hvor jeg har likt filmen bedre). På kvelden kom Ragna og Hans Fredrik. Blokkfløytespilling, sjokolade og venner. En fantastisk avslutning på en uforglemmelig vinterferie!

Denne uka blir meget vanlig. Lekser, øving og sånne ting. Det trengs vel. Alle uker kan ikke være superspesielle.

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!