torsdag 5. april 2012

Torsdag - Påskekos.

Hei!

Har vel egentlig ikke så enormt mye å fortelle siden sist, men tenkte lkevel å skrive et innlegg. Har ikke så mye annet å gjøre akkkurat nå. Vi er akkurat ferdig med familiefrokosten. Da blir det opp litt tidligere enn jeg pleier i feriene, men det er jo i grunn ganske koselig, og så får man litt mer ut av dagen, om man er heldig!

Mandagskvelden ble superkoselig. Når man har genialistiske mennesker som Ragna og Hans Fredrik på besøk, kan det jo ikke bli annet enn latterfremkallende og gøy!

Tirsdagen skulle jeg egentlig hente Elisabeth rundt ett, men hun hadde mista flyet, så det ble utsatt til fem. Sløva, venta og kjeda meg stort sett, til tante-Karro henta meg. Vi tok en tur på Moa og besøkte Vebjørn på jobb, og så kunne vi endelig sette kursen for Vigra! Og plutselig var Elisabeth der! Verden er neimen ikke stor. Sto der med klump i halsen og et stort smil om munnen jeg!

Vi dro til mormor og spiste kjøttkaker, og så hadde vi en rolig kveld med Paradise Hotel (Elisabeth måtte jo oppdateres; haha!), skravling, utpakking og gaveutdeling! Jeg har fått både parfyme, øredobber og sko, så jeg føler meg ganske så heldig for tida!

Gårsdagen ble jeg vekka av Elisabeth klokka ti. Hun hadde laga omeelett til frokost, så det måtte man jo ikke gå glipp av! Etterpå dro vi og handla, og det var sikkert lurt, for det var fullt da, og og det ble enda fullere utover dagen. Etter at vi hadde handla, tok vi sol. Det gjorde virkelig godt. Sola er ikke den vi ser mest til her på Sunnmøre! Deretter gikk vi en frisk tur rundt Valen. Da var klokka bare fire, og vi hadde gjort utrolig mye, særlig for å være meg på en fridag. Etter hvert kom mamma og pappa hjem fra Hafjell, og vi laga taco og hadde en koselig familiekveld. Det store glasspåskeegget er også fylt opp, så jeg er strålende fornøyd! I dag skal jeg finne på noe med Sandra, og i kveld blir det lammelår sammen med mormor, morfar og tante-Karro. Kan ikke klage. Resten av påska har jeg ikke store planer for; jeg tar dagene som de kommer.

Min kjære farmor ville fylt 76 år i dag. Savner den varme, gode farmora mi! Du glemmes aldri, farmor.

Fortsatt god påske til alle dere der ute! Nyt eventuell sol og kos deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!