fredag 12. mars 2010

Fredag - Eksistens.

Dette blogginnlegget er tilegnet sauene.

Ok. Siste time fredag er som vanlig fritime. Har tilbakelagt en fin skoledag. I samspill ble vi delt inn i nye grupper(i mitt tilfelle; Simon, Jenny, Eirik og Sivert), og vi fikk et utdelt bilder som vi skulle få inspirasjon fra, og deretter komponere noe ut av. Funka det.

På piano spilte jeg ”Black Orpheus”, og sangtimen gikk fint. Øvde til tentamen. Fritimen var koselig, og i Anvendt musikklære lærte vi om kirketonearter. I engelsken fikk vi kake. Gratulerer med dagen, Simon!

Nå har jeg og Ragna laga andrestemme til ”Dovregubbens hall”. Haha. Venter bare på å reise hjem igjen. Vet ikke hva som skjer, men noe blir det vel.

I morgen skal jeg synge på Høyres årsmøte, og så skal min kjære mor, som også har bursdag i dag, feires. Gratulerer med dagen til deg også, verdens beste mamma!

Det har ikke skjedd stort denne uka. Egentlig ingenting. Aner ikke hva jeg skal fortelle om. Har øvd, gjort lekser, sett Paradise(tenk at jeg virkelig har begynt å følge med på det i år også! Sykt.) Vi har dessuten fått i oppgave å analysere en sang i lyttinga. Det verste er å skrive om rytmer. Jeg har virkelig ikke rytmesans, og aner ikke hvordan de ulike trommene høres ut. Hjelp!

Onsdagen er kanskje den mest begivenhetsrike dagen så langt denne uka. Jeg og Marte stakk på bowling(sier ikke mer om det nei; gud, så dårlig det gikk!), og så trøstespiste vi på Mc.Donalds. Det vil si; jeg trøstespiste. Marte feira. Vi avslutta dagen, som vanlig, med hotell cæsar.

Ok, men da har jeg ikke stort mer å skrive. Nå vil jeg hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!