torsdag 25. mars 2010

Torsdag - I vilden sky.

Hei alle sammen!
Påskeferie! Vel, det er ikke langt unna i alle fall! Tenkte bare at jeg skulle få skrevet et siste blogginnlegg før jeg reiser. Jeg gjør meg klar for ei herlig, koselig, uforglemmelig, antiskolete, avslappende og sosial påske! Håper du også får det sånn – Det fortjener du!

Jeg har ikke stort å skrive om; det er sant. Var hjemme fra skolen både på tirsdag og i går; har hatt feber og vært forkjøla. Er i grunn fortsatt det, men det går bedre nå. Dessuten er det faktisk ganske kjedelig å være hjemme. Det var skikkelig herlig å møte igjen folka i dag; ble i godt humør med en gang av det! I dag er en skikkelig ”Godt humør”-dag faktisk. Folk trodde nok at det hadde klikka for meg da jeg erklærte at ”jeg gleda meg til å ha matteprøve!”. Haha, jeg trodde i alle fall at det hadde klikka. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor; har bare så mye energi. Og matteprøva gikk bra!

Det står helt stille for meg. Hva skal jeg skrive om? Jo, har jeg nevnt at jeg har blitt en skikkelig Paradisehekta i år også? Jeg passer på å få med meg hver episode. Denne uka måtte Petter spille en skikkelig usympatisk person! Jeg vet seriøst ikke om jeg hadde takla det. Det må ha vært utrolig vanskelig.

I dag skal jeg på korps, og så må jeg bruke tida på å pakke, pakke og pakke litt til! Før jeg avslutter kvelden med Paradise, så klart. Det er faktisk ekstremt mye jeg må ha med meg. Hvor skal jeg begynne?

Fikk spørsmål om å være solist for Sula gospelkor søndag 18. april! Takka ja jeg; blir kjekt det. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal synge!

På skolen i dag var alle glade. Det føltes i alle fall sånn. Vi hadde naturfag, og så hadde vi lytting. Der fikk vi bruke halve timen på å snakke om klassekonsert, som skal arrangeres i juni! Vi har planer om å være litt mer organiserte enn på den forrige, så nå er komiteer satt opp, og kakelista er allerede påbegynt. April og mai blir tydeligvis helt fulle av tentamner(unnskyld; heldagsprøver!) og eventuelle eksamner. Vi har nok å gjøre, for å si det sånn. Så jeg er helt enig i at det er greit med alt som er gjort!

Ok, men tror ikke jeg har så mye mer å berette, sånn egentlig. Da gjenstår det vel bare å ønske deg:
En fortryllende god påske!

1 kommentar:

  1. Hei Natalie! Nå har jeg også skaffet meg blogg, ble visst bitt av basillen jeg også.. www.marionemiliem.blogg.no, nemlig!

    SvarSlett

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!