søndag 14. mars 2010

Søndag - Søndagsblogging.

Heija!

Søndager har jeg litt sånn blandede følelser for i grunn. Det positive er selvfølgelig at man har fri. Man kan sove lenge, og få gjort unna en del ting. Det negative er at på søndager er så godt som alt stengt, folk er trøtte og umotiverte for skoledagen etter, og omtrent ingenting skjer.

Den søndagen har jeg stort sett tilbrakt foran dataen. Hørt på musikk, tatt notater i naturfag og hørt på lydbok. Samtidig! Jaja, sånn kan det gå. Jeg hører for tiden mye på Bert-bøkene. De anbefales utrolig sterkt! Bert er en gutt som skriver dagbok om alle sine syke tanker, påfunn og ikke minst sine sprø familiemedlemmer og venner. Flere ganger har jeg ledd høyt og lenge av alt det utrolig morsomme han kan lire ut av seg. Bøkene er skrevet av Anders Jacobsson og Sören Olsson, og de er verdt din tid.

Helgas matrett: Pastasalat! Mamma lager verdens beste. Jeg blir aldri lei av den.

Ellers, kjære mennesker; i dag spiller AaFK årets første seriekamp! Mot Lillestrøm. Det er hjemmekamp, og jeg skulle utrolig gjerne vært der(kan tenke meg at det tar av, nesten uansett utfall!), men jeg skal på korøving og den kan jeg nesten ikke droppe. Jaja; kor er koselig, det også. Lurer på hvordan det går med AaFK. Hvor de havner i år. Håper jeg får dratt på en del kamper!

Før jeg glemmer det; dagens sang: Megadeth – Losing My Senses. Den er sær, og søt.

Er forresten kommet ganske langt med lytteoppgava. Bestemte meg for å skrive om Kamelots ”Forever”, som er en sang jeg har blitt veldig glad i.

Gud, det irriterer meg. Jeg hadde noe jeg tenkte jeg skulle skrive, men jeg har glemt det. Jaja, det kan vel ikke ha vært så viktig? Jo! Nå kom jeg på det. Men det var ikke viktig. Det var bare det faktum at jeg fikk 5+ på dramainnleveringa. Jeg er så mye bedre skriftlig enn praktisk at det er skummelt. Og det betyr ikke at jeg er eksepsjonelt god skriftlig; bare at jeg er ekstremt dårlig i så godt som alle praktiske ting! Sånn kan det gå. Apropos praktiske ting; på torsdag skal vi ha den framføringa i Borgunngavlen vi har jobba med. Dramagruppa mi skal ha ei syk framføring, noen av oss skal spille en syk versjon av ”Dovregubbens hall” og koret skal synge en sang jeg ikke kan teksten på. Hvordan i alle dager skal dette gå? Jaja, håper det går, i alle fall.

I går sang jeg altså på årsmøtet til Høyre. Bortsett fra at jeg kom sånn ca to timer for tidlig(et par misforståelser) gikk det greit.

Forresten; kom på en positiv ting til angående søndager: Søndager er en fin dag for bloggskriving!

Ha en nydelig søndag og nyt uka som kommer. Kos deg med de små øyeblikkene, i stedet for å lengte deg syk etter de store. De vil dukke opp de også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!