mandag 8. mars 2010

Mandag - Svart neglelakk.

Hei!

Tenkte bare jeg skulle skrive litt blogg før mattetimen. Det er en ganske så vanlig mandag i dag; det er ikke korps, men skal på øving på musikkskolen. Dessuten skal jeg snakke med Ida. Søthet!

Først av alt; billettene til påskeferien er bestilt, og hele påskeferien er fullbooka! Fra fredag til onsdag skal jeg bli med mamma, pappa, Elisabeth og Helge til Hafjell, hvor vi skal stå på slalom. Uff, det minner meg om fjelldag neste onsdag. Bittelitt skummelt. Hvem skal ledsage meg? Uansett. Påskeferien: Onsdagen skal folk hjem, men jeg drar til Gardermoen og tar fly til Stavanger. Jeg blir hos Alex til mandag! Gud, for ei fin påske det skal bli. Helga etter er det landsmøte, så da får jeg også møte igjen en del genialistiske folk. Jeg gleder meg!

Ok, helga har egentlig inneholdt ganske mye.

Footloose: Det var så fantastisk! Gode sangere, musikere, skuespillere og spennende handling. Jeg var oppslukt, og flere ganger fikk jeg frysninger over hele kroppen, så vakkert og følsomt var det.
Marte: Jeg dro til Marte etter skolen på fredag, og vi spiste bagetter. Deretter dro vi til farmor, hvor vi hørte på ”Bergens munnspillorkester” og spiste kjeks. Koselig!
Silje: Endelig fikk jeg og Silje somla oss til på finne på noe. Det var så herlig! Vi skravla masse, så på TV, hørte på lydbok, og tok sånne geniale innfyllingsting på Nettby(haha). Dessuten gikk vi på kiosken – Uten å kjøpe noe! Det er ikke verst vel. Været var så utrolig friskt og fint. Endelig ser det ut til at snøen skal forsvinne. Jeg håper, håper det!
Korpsmesterskap på Norfjordeid(hvordan skrives det egentlig?): Vi tok bussen tidlig på lørdag. Jeg var ufattelig trøtt og sov en god del av veien. Vi måtte vente ei stund før vi gikk spille. Jeg syns det gikk overraskende bra med oss. Vi gjorde, så godt som, vårt beste. Vi kom på andreplass av tre korps. Jeg trodde vi skulle komme på tredje, så jeg var kjempeoverraska!
Selskap: Ellisiv hadde selskap, så vi fikk utforska Vigra litt. De var kjempekoselig, vi så film(herregud; jeg sovna der også jeg), vi sang SingStar, spiste taco og brownies og skravla. Det blei seint før jeg sovna den natta. Men kunne sove lenge søndagen, så det gikk helt fint!
Sandra: Det var lenge siden vi hadde sett hverandre! Seriøst. Vi spiste godteri, skravla, hørte på musikk(jeg ønsker meg anlegg!).
Sangtime: Jeg fikk sangtime likevel på fredag! Det var sykt herlig det. Tentamen er 30. april. Jeg skal synge ”Almighty God” og ”My Funny Valentine”. Den ene har jeg ikke lært meg enda, den andre får jeg ikke til å synge bra. Jeg har en del å gjøre, og et par mirakler må skje, med andre ord.

Ok, det var vel ei OK oppsummering, eller hva? Nå skal jeg bare holde ut en mattetime, og to tysktimer, så kan jeg stikke hjem. Har vondt i hodet. Har hatt det ofte i det siste.

Gratulerer med dagen alle kvinner!

Forresten; har endelig lakka neglene mine svarte igjen! Har savna det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!