fredag 27. august 2010

Fredag - Venter på helga.

Det er faktisk akkurat det jeg gjør. Venter. Bare to norsk og to musikk i perspektivtimer igjen ... Det må vel gå! Blir herlig å slutte halv to i dag. Senere i dag kommer Marte, og vi skal lage hjemmelaga pizza til Julie og Ida kommer halv ni. Wii! Noe annet spennende i helga blir jo så klart bryllupet jeg skal synge og spille i. Bør få øvd idag, så jeg vet at alt sitter!

Fra i går til i dag overnatta jeg hos Sandra. Var et ganske impulsivt innfall; dro til henne klokka ti i går kveld. Men det var genialt! Alltid i godt humør av å være med Sandra, og det gjorde morgenen adskillig mye lysere.

Ellers? Har unnagjort den første hele uka i 2MU. I går hadde vi en time musikk i perspektiv, en time samfunnsfag og en time matte, før jeg stakk ned på kulturskolen for å ha piano. Er superfornøyd med læreren min, Johan. Vi jobba med gospel vi!

To timer samspill fulgte på. Gruppa vår kom ikke særlig langt, og det er i grunn dumt siden vi skal framføre det neste torsdag, men ... Ikke stort å gjøre med det. Håper vi får til mer neste gang (før framføringa)! Blir vel til at jeg skal spille kornett.

De to siste på torsdag har vi kor sammen med tredjeklassingene. I år skal vi ha et storprosjekt, Verdis requiem sammen med Ålesund operakor og Ålesund symfoniorkester! Seriøst; det er på hundre sider! Målløs. Hvordan skal vi komme gjennom det til 4. desember? Jaja, det går vel på et vis. Kan bli gøy!

Har vel ikke stort mer å skrive. Best å lære seg litt om globalisering ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!