tirsdag 17. august 2010

Tirsdag - Jeg føler meg meget heldig.

Hei!

Da har det rukket å bli tirsdagsettermiddag, og jeg og Isabel sitter og venter på Caroline. Møtte Caroline, som da altså er venninna til Isabel, for et par år siden da jeg var her, så vet at hun er kjempekul! Vi har dessuten store planer for kvelden; Brownies, Uno, skravling, hotel Cæsar(som forøvrig begynte på igjen i går; så ufattelig herlig!) osv. Jeg gleder meg til kvelden!

Jeg skrev vel sist gang at jeg nok ikke kom til å skrive før skolestart, men så kom da bloggånden over meg. Skjønt; hvem vet når dette blir publisert? Uansett; en stor del av grunnen til at jeg fikk så lyst, er nok at jeg har lest mange inspirerende blogger i dag. Jeg og Isabel er en smule hekta på blogglesing. Det er så søtt! Vil gjerne benytte anledningen til å anbefale Isabels blogg.
http://www.isastanker.blogg.no/
Følg med; jeg tror hun har et interessant år i vente! Dessuten anbefaler hun mange andre meget gode blogger.

Hva har jeg gjort siden sist da? Jo, en hel del faktisk! Fra torsdag til fredag overnatta jeg hos Sandra. Vi tilbrakte en herlig kveld sammen med Birgitte. Godt å ha dem der; så jeg ikke ble fullstendig overvelda av savnet!

Fredagskvelden brukte jeg på å lese, og lørdagen gikk stort sett med til pakking og forberedelser til kveldens avreise. Og flyet var i rute - Ja, faktisk før tida! Det var så herlig å se Isabel og mora igjen! Kvelden var så søt den. Vi spiste smågodt, konfektkake, pizzasnurrer ... Oioioi, sunnhet på høyt plan altså! Vi fikk dessuten prata massemasse sammen.

Søndagen begynte også meget bra. Vi fikk vafler til frokost! Og ute var det strålende sol. Uno kom også fort på banen.

Søndagskvelden leide vi film sammen med Brita og Terje. Den het "Tomme tønner"; det var en ny norsk film. Den hadde noen morsomme poenger, men var også ganske rotete.

Ellers har vi lest masse, prata, sjekka Facebook selvfølgelig, trent
(haha, i alle fall Isabel), fiksa Talks, sett hotel Cæsar og spist masse god mat!

I morgen kveld bærer det altså hjem. Det blir så tomt uten Isabel! Rett på skolen igjen. Kanskje er det like greit, så jeg slipper å gå rundt hjemme i tomheten. Wow, det hørtes dramatisk ut! Menmen, alt går seg til. Blir jo fint å se folk igjen! Savner dere!

Men nå er det vel snart middag, så jeg får skrive en annen gang. Greit å få publisert nå. Ser i alle fall fram til fine stunder sammen med Isabel og folka hennes. Jeg føler meg heldig!

Vi snakkes/skrives/blogges!

Dagens vakkerhetsprinsipp: 24 karat gull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!