mandag 20. september 2010

Mandag - Hestehaleklumpen og tanker.

Hei!

Det har egentlig vært ei ganske så sløv helg, men siden jeg har følelsen av at uka vil fly, tenkte jeg å benytte mandagsmorgenen til å skrive et blogginnlegg, før vi skal ha historieframføring. Er bare for gruppa da, så er ikke akkurat supernervøs. Ellers i dag skal jeg omsider gjennomføre et møte med lærerne(fortelle dem at jeg trenger ting på data osv), det er korps og kornettime som vanlig, og jeg må lese til ei stor musikk i perspektivprøve i morgen. Ok, vet ikke helt om den er så stor, men den er vanskelig.

I helga var jeg hos Marita på fredagen. Var en del frafall, men jeg, Marita, Helene og Birgitte hadde en super kveld likevel vi; med X factor, muffins og gryterett og skravling. Sånt likes!

Lørdagen og søndagen sløva jeg stort sett, gjorde lekser, øvde og sånne ting. I går var det familieselskap, for å feire Marte, som ble 21 år i går! Hurra for verdens beste søskenbarn!

Så var det torsdagen da. Humøret mitt lysna litt utover dagen. Var nemlig på frisøren, og det er egentlig utrolig deilig at andre holder på med håret mitt. Nå har jeg omsider fått en skrå pannelugg! Og jeg er faktisk veldig fornøyd. Det eneste er at jeg syns håret mitt er bittelitt for kort, men det kommer jo til å vokse ut igjen. Dessuten påstår folk at det ser OK ut, og det er jo tross alt det viktigste.

Etter frisøren dro jeg til Sandra for å overnatte. Hun lærte meg om Hestehaleklumper, vi skravla og Sandra fikk meg til å tenke på andre ting. Min beste venninne.

Ellers må jeg innrømme at jeg har tnnkt mye i det siste. Avstandsforhold er kjipt noen ganger. Det å ikke ha Alex i nærheten gjør vondt; vi kan ikke gå ut sammen, finne på noe med vennene våre, gjøre lekser sammen ... Alltid må det planlegges så grundig! Ting koster penger, og slik som nå, er det lenge, lenge til jeg ser kjæresten min igjen. Ikke misforstå; jeg er virkelig verdens heldigste jente, og jeg ville aldri, aldri bytte Alex mot noe annet i hele verden. Skulle bare ønske at vi kunne vært mer sammen! Det er bare det. Unnskyld. Skal ikke klage mer i dag. Ville bare prøve å sette ord på tankene mine.

Da begynner soisologi, så tror jeg slutter av.
Ha det bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!