onsdag 1. september 2010

Onsdag - Søte verden.

Hei!

Bloggprinsippet lenge leve! Det samme gjelder det å bli kjent med nye folk. Kristin, vår nye klassekamerat, er seriøst genial! Det måtte bare nevnes.

I dag hadde jeg min andre sangtime hos Grethe. Og ja; denne gangen sang vi! "Firi jonsok", heter den visst. Jeg digger den! Utrolig vanskelig og høy, men sykt kul.

Ellers har man masse å gjøre. Framføring i samspill i morgen, og framføring både på fredag og mandag i musikk i perspektiv. Ellers må jeg gjøre historie og matte, og ikke minst øve sang! (Det siste gleder jeg meg til). Men i kveld, skal jeg og Marte på kino. Den nye Varg Veumfilmen må sees!

Ellers er sosiologi like fascinerende, og gymmen fremdeles overlevelig. Gikk tur i dag.

Jeg har ikke stort mer å skrive, egentlig. Aner ikke hvorfor jeg skrev engang. Korps begynte på igjen på mandag forresten. Var ok, men hadde så vonddt i hodet at humøret og spillegleden dessverre ikke var på topp.

Du får ha en fin onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!