torsdag 16. september 2010

Torsdag - Frustrasjonsblogginnlegg.

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver. Er jo virkelig ikke i humør, men orker ikke å holde det inni meg. Jeg er utslitt(har nesten ikke sovet i natt), og arbeidsmengden er enorm. Jeg så sånn fram til høstferien, da jeg skulle slappe av sammen med Alex. Men det blir ingen Stavangertur i år, og jeg har seks, sju prøver å få unna før høstferien. Har litt vanskelig for å se lyspunktene akkurat nå. Å gå tre måneder uten å se kjæresten sin er lenge. Jeg vet at det kunne vært verre, men ... Jeg savner gutten min sånn!

Ellers; begrepstest i samfunsnfag i dag. Musikk i perspektiv-prøve i morgen. Framføring og innlevering i tysk på tirsdag, pluss enda en musikk i perspektivprøve. Uken etter har vi matte, sosiologi og tyskprøve. Som om noen er interessert.

I dag skal jeg i i alle fall på frisøren. Tror jeg skal få pannelugg! Håper det blir fint altså, virkelig. Etterpå skal jeg til Sandra, trenger henne. I morgen blir det klubb hos Marita, og lørdag skal jeg og Ragna gjøre ferdig tyskpresentasjonen.

Ha det bra.

Håper du har det fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!