tirsdag 28. september 2010

Tirsdag - Latterprinsippet.

Hei!

Ja, i dag er virkelig en latterprinsippdag. Har ledd og ledd fra før første time. Til tross for matteprøva, var alt morsomt. Og prøva? Tror egentlig den gikk greit. Fikk ikke til alt, men kanskje det meste. Hvis jeg har gjort det riktig da; det er jo en annen sak. Er i alle fall godt å være ferdig! Sosiologiprøve i morgen og tyskprøve på fredag. Tror jeg har kontroll på sosiologien; litt verre med tysken, jaja.

Har akkurat fått vite noe trist, så latterprinsippet er ganske svekka i dette øyeblikk. Tysklæreren vår er sykmeldt på ubestemt tid. Har lært så utrolig mye av ham! Blir dumt å få en helt ny, random vikar. Håper det ordner seg.

Så, hva ellers skjer? I helga var det øvingshelg med Funky Butt. Alle korpsa på Sula var invitert. Vi spilte kun uten noter, og alt ble lært på gehør. Det er noe jeg for så vidt har praktisert i mange år, så syns ikke det var så veldig vanskelig sånn egentlig. Det var likevel ei utrolig inspirerende helg. Det er utrolig kjekt å spille så mange sammen; dessuten var de som holdt seminaret sykt morsomme og ikke minst flinke! På søndag hadde vi konsert. Flere fikk spille solo og improvisere. Tenkte at jeg skulle prøve det jeg også; og jeg tror og håper at det gikk bra.

Fredagen var jeg i selskap hos Ida Natalie. Søte jenta! Kjempekjekt var det; med quiz, god mat og det hele. Ellers i helga overnatta jeg hos Birgitte fra lørdag til søndag. På lørdagskvelden kom Silje, Sandra og Marita. Søthet. Vi så "De ukjente"; som har en utrolig artig liten "sang" som gjentar seg ofte. Se programmet! Jeg ler like mye hver gang jeg. Jeg og Birgitte ble liggende til ca halv fire. Vi hadde så mye å ta igjen; lenge siden vi har snakka sammen! Selv om jeg var dødstrøtt neste dag, angrer jeg virkelig ikke på at vi var våkne så lenge; det var det så absolutt verdt!

I dag er det sang, ellers ikke mye. Ser fram til helg og høstferie! Høstferien skal brukes på venner, og på Elisabeth som kommer hjem siste helga. Sånt likes.

Vi snakkes da, snille menneske. Håper du har det bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!