lørdag 20. november 2010

Lørdag - Med søndagsfølelse.

Hei!

Ja, det føles faktisk som om det er søndag. Jeg er sløv, har sovet for lenge og har ingen planer for dagen. Vet ikke om jeg kommer til å få noe å gjøre heller; time will show. Har stort sett ikke gjort noe som helst idag. Gjortt litt geografi, men det var så kjedelig at jeg ga opp rimelig fort. Ellers har jeg lest. Skulle gjerne øvd sang, men har veldig vondt i halsen, så det funker dårlig å synge. Er ellers en smule forkjøla. Jaja, bra det kommer nå, og ikke i desember!

I går, i tysktimen da vi ikke hadde lærer, satt jeg og Ragna og bladde gjennom kalenderen for å se hva som skulle skje framover. Til slutt satt vi bare og lo, i mangel av en bedre måte å gripe ting ann på. Det er jo tusen ting som skal gjøres, og dette kommer i tillegg til alt det vanlige vi alltid har å gjøre! Så ja; jeg gleder meg til jul jeg.

Ellers; i går kveld var jeg, Sandra, Marita, Birgitte og Helene på kino. Vi så "Harry Potter og dødstalismanene - del 1". Den var seriøst fantastisk! De to timene fløy av gårde, og jeg var i alle fall kjempefornøyd med filmatiseringa av bøkene (selv om bøkene jo alltid vil være bedre i mine øyne). Ellers snakka jeg med Isabel i går. Hun har endelig kommet tilbake fra London; wii!

I morgen skal korpset arrangere sin årlige basar, med spilling, tombola og kaker. Blir koselig!

Denne uka har vært rimelig hektisk, men på et vis har den gått ganske fort også. Hadde sosiologiprøve på onsdag og musikk i perspektivprøve på torsdag. Det funka! Ellers spilte jeg og Ragna for hospitantene, muligens kommende musikkelever, på tirsdag. Vi spilte det samme som på Sulamessa; var ganske fornøyd, bortsett fra helt på slutten da nervene mine slo inn. Jeg hater nerver som tar overhånd! Vekk med dem!

Silje var her en tur på torsdag. Det er jo evigheter siden vi har funnet på noe, så når korps er avlyst og man har en dag ledig, takker man ikke nei til sjansen!

Ellers prøver man å få gjort unna et par julegaver før alt sammen bryter løs. Neste uke skal nok bli overlevelig. Har bare ei samfunnsfagprøve og ei Requiemøving. Det er uka etter det braker løs; med geografiprøve på tirsdag, sangtentamen på onsdag(hjeeelp!= og norsktentamen på torsdag( "bruk fagstoff" gjør at jeg faktisk må lese til den). Torsdag til søndag begynner dessuten med intens øving på og konsert med "Verdis requiem". Oioi.

Du får ha en nydelig lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!