torsdag 11. november 2010

Torsdag - Klassekonsert, høstkurs.

2MU har klassekonsert 18:30 i aulaen på Fagerlia i dag! Min kjære klasse er superflinke og full av talenter, så det anbefales å dra dit. Selv kan jeg imidlertid ikke være med, siden flyet mitt til Oslo går halv fem. Det er utrolig dumt å gå glipp av konserten! Heldigvis ser jeg jo igjen mange folk jeg har savna veldig, og jeg tror dessuten at helga blir utrolig morsom og lærerik. Spennende!

Ok, ellers; hva har skjedd? Fikk 5- på historieprøva. Bussen kjørte forbi meg på tirsdag, så måtte stå i over en halv time å fryse. Og i går tilbrakte jeg hele dagen på skolen for å prøve å hjelpe til med konserten, og for å øve på fellesnummeret "Butterfly". Fant ut at jeg skulle spille kornett denne gangen. Syns dagen i går var slitsom, men morsom og søt også. Vi skal nemlig spille den for hospitanter i dag rundt tolv.

Ellers har det ikke skjedd så mye. Håper vi får igjen matteprøva! Tror den gikk sånn passe bra; håper jeg får 5 ...

Ha en fin dag og ei fantastisk helg! Lykke til med klassekonsert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!