søndag 7. november 2010

Søndag - Øvingshelg og ellers ei fin uke.

Hei!

Ja, det har vært ei ganske så bra uke til tross for at den begynte litt dårlig. En del å gjøre, javel, men musikk i perspektivprøva gikk bra, og det samme gjorde sangtimen. Det lyser opp! Dessuten går jeg jo i klasse med genialistiske folk og har hatt mange gode samtaler denne uka.

Det må jo også nevnes at serien er over (vemodig), og at AaFK har fått fjerdeplass! Det er jo faktisk helt utrolig! Og så godt det føles!

Helga har vært slitsom, men ganske fin også. Har hatt øvingshelg sammen med mange andre korps, så fredag, lørdag og søndag har jeg tilbrakt på øving mye av dagen. Skjønt; vi har nok spist like mye, om ikke mer, som vi øvde. Brazz Brothers var istruktørene. De er bare helt fanstastisk flinke til å spille! Vi fikk spille på en del av numrene på konserten deres i dag, og konserten var virkelig utrolig bra! Ellers har vi spilt en del på gehør denne helga. Det er nok ikke det jeg føler jeg har mest utbytte av; jeg psiller jo alltid på gehør egentlig, men resultatet ble jo bra. Og når man har folk som Kornettkamerater, Birgitte og Ragna og andre kule korpsmennesker der, ja; da blir det artig uansett!

Nå har jeg gjort bittelitt matte. Har prøve på tirsdag, men har en god følelse (haha, et dårlig tegn?), så orker ikke å gjøre så mye. Det er mye mer spennende å lese "Ulykkesfulgen" av Camilla Läckberg. Nå har jeg lest alle i den serien! Anbefales, anbefales, anbefales!

På fredagskvelden var jeg, Birgitte og Marita hos Sandra. Fikk smake verdens beste kjeks; Maestro! Nam! Overnatta hos Sandra, og det eneste skåret i gleden var at jeg måtte stå opp halv ti for å stikke på øvingshelg. Jaja. Vi kan jo uansett kunsten å utnytte tida vi har. Ikke så rart at jeg er trøtt nå kanskje?

Lørdagskvelden fikk jeg se Ragnas hus for første gang. Vi fant ut at det var jammen på tide! Wii. Vi var veldig trøtte da, men det ble koselig med TVtitting, kakaodrikking og latter, som alltid.

Nå tror jeg at jeg snart skal finne senga. Blir ei lang skoleuke før torsdag. Da drar jeg på høstkurs! Jeg gleder meg sånn!

Ha ei fin uke, snille deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!