onsdag 23. februar 2011

Onsdag - Alt og ingenting.

Jeg har egentlig hatt en fin dag. Har vært litt sliten også da, av en eller annen merkelig grunn. Er vel bare sånn noen dager. Men har gjort geniale ting som å skravle med min kjære Isabel, som jeg forøvrig gleder meg masse til å se igjen, jeg har hjulpet Marte med å lage pastasalat, jeg har sett hotel Cæsar og en del sånne ting. Nå burde jeg så absolutt gjøre Musikk i perspektiv, men tror jeg sparer det til i morgen. Da kommer Ragna en tur så skal vi gjøre et forsøk på å bli ferdig med innleveringa vår som skal leveres på fredag. Jaja; det er straffen for å spille Uno ...

Fra i går til i dag har min fantastiske Sandra overnatta! Siden jeg er borte i hele vinterferien, fant vi ut at vi bare måtte møtes! Sandra hadde til og med kjøpt Sjokoladeterapi; wii! Der laga jeg visst et rim også. Haha, saklig som alltid. Å våkne i dag tidlig var så mye koseligere når Sandra var der med sitt store smil og kyndige hånd som kan fikse hvilket hår det skal være. I går kveld, da jeg fant ut at sosiologi var ekstremt kjedelig, brukte vi tida på å høre på syke opptak! Vi fant opptak av oss som sang i 2007. Grøss og gru og lattertårer!

Ellers har jeg ikke stort mer å fortelle. Drar snart til Stavanger, så Bømlo, så da blir det nok ikke mer blogging før etter vinterferien! Eller; når jeg tenker meg om, skal jeg jo faktisk ha med dataen. Så vi får se. Uansett; jeg vil bare få understreket hvor mye jeg gleder meg til å se mine dypt savnede mennesker igjen!

Håper du får en strålende vinterferie/uke!

Forresten; kom på at jeg har ei bloggutfordring. Dagens var å fortelle om Stjernetegnet mitt, og om jeg passer til det. Mitt er Tvillingene. Jeg må ærlig innrømme at stjernetegn interesserer meg lite. Det kan være morsomt å lese horoskop av og til, men jeg har absolutt ikke tro på det. Vet ikke så mye om stjernetegnet mitt, men slo opp på ei side som hevdet at en Tvilling ofte er nysgjerrig, glad i å lære nye ting, sosial og verbal. Dette var for så vidt ting som stemmer ganske så bra. Jeg vil vel ikke karakterisere meg som spesielt nysgjerrig, men jeg er absolutt glad i å lære nye ting. I alle fall å kunne nye ting. Selve lærignsprosessen kan være en tålmodighetsprøve. At jeg er sosial, tror jeg nok jeg kan si meg enig i! Det sto også at man hadde en velutviklet sosial intelligens. Vel; jeg begynner nesten å tro på stjernetegn jeg. Vil gjerne at dette skal stemme i alle fall!

Siden jeg har minimalt med peiling, tror jeg at jeg gjør noe annet fornuftig i stedet ...

Husk at noen er glad i deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!