fredag 1. juli 2011

Fredag - På tide med et blogginnlegg kanskje.

Jo, jeg fant ut at det er på tide å skrible ned et lite innlegg. Har for så vidt ikke så mye å skrive om, for dagene har vært late og regntunge. Jeg har lest masse, vært sammen med familien, skravla med venner og kost meg denne uka! Begynner å glede meg til å dra til Syden. Har jo nesten glemt hva sol er, men husker at det er noe fint!

Onsdagen gjorde jeg imidlertid noe konstruktivt. Jeg var på spinning sammen med Elisabeth! Det var slitsomt, forferdelig, men genialt. Særlig etterpå. Følte meg sprek da altså! Haha. Gårsdagen var også herlig. Starta dagen med å skravle med Isabel, og senere Alex, og rundt halv sju kom Ragna og Hans Fredrik for å ha "Spillkveld". Skjønt; vi spilte ingenting, men skravla og spiste og hadde en generelt genial kveld. Tida fløy, og brått var klokka halv tolv, og folk måtte stikke for å rekke buss. Takk for en herlig kveld!

Vil gjerne komme med en ny bokanbefaling: "Mørkets rike: Reportasjer fra Nord-Korea". Dette er en utrolig spennende bok om hvordan det er å leve i nord-Korea. Fakta og historier om menneskene som bor der er flettet sammen på en utrolig bra måte. Jeg er oppslukt! Det er helt utrolig, dette mørke landet som ikke har strøm, og hvor få slipper inn eller ut. Det er egentlig umulig å forestille seg.

Jeg aner egentlig ikke hva som skjer i helga, bortsett fra et familieselskap (ja, ei stund siden sist nå, hele to uker!), for å feire at Liv ble tre år den 25. juni. Det er jo så absolutt en viktig begivenhet!

Håper du får ei flott helg, og ei flott uke, i tilfelle jeg ikke får skrevet før jeg drar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!