lørdag 15. oktober 2011

Lørdag - Overveldet av gode bøker.

Hei!

Helga kom akkurat på riktig tidspunkt! Denne uka har vært lang. Det føles utrolig at vi bare har gått på skolen i ei uke etter høstferien. Men som Ragna sier: "Når uka har vært lang, har man opplevd mye!" Torsdagen og fredagen var jo faktisk utrolig koselige dager. Vi jobber jo med storproduksjonen, Cabaret, fire timer hver torsdag etter lunsj, og denne gangen skulle vi spikre ei scene. Nå har jeg endelig lært meg en hel sang; "Two Ladies", for vi øvde på den i over tre timer, så nå kan jeg si at den sitter rimelig greit. Vet forresten ikke hva jeg skulle gjort uten Hans Fredrik! Han har alltid tid til å drive "mentaløving"; lese noter til meg og få meg til å repetere dem så jeg husker det. Takknemlighet!

Ellers, var på et spilleoppdrag på onsdag som gikk veldig bra, faktisk. Syntes det var gøy å spille og synge! Jeg har dessuten gjennomført prøver i både MIP og historie. Har norskprøve på tirsdag og rettslæreprøve på onsdag, men etter det; da er jeg ferdig på ei stund! Det er rettslære som er det vanskeligste. Jeg føler at det er en kode som må knekkes, men det har jeg ikke klart enda. Hadde vært fint om det kunne skje før onsdag, egentlig!

I går kveld var jeg og Hans Fredrik hos Ragna på spillkveld. Det var så kjekt! Var ganske sliten i går, men disse to kan alltid få meg til å føle meg bedre! Dagen før brukte jeg også fornuftig. I Stedet for å lese til historieprøve, dro jeg til nydelige Sandra. Vi laga en enorm fruktsalat! Haha, det smakte nydelig. Og vi lo masse, og jeg var i godt humør da jeg satte meg på Sularuta, hvor det nesten ikke var noen passasjerer, og reiste hjem.

Jeg har lest så mange gode bøker i stedet! Har akkurat lest ferdig "Forførende ondskap" Av Rebecca James; en vakker, ærlig og fin bok! Nå har jeg begynt på "Ps: Jeg elsker deg", og har allerede klump i halsen. Takk til Mirra for anbefalinger!

Nå er jeg faktisk forferdelig sulten, så jeg tror jeg løper av gårde. Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!