lørdag 8. oktober 2011

Lørdag - Høstferie er en genial oppfinnelse.

Nok en herlig høstferie er over! Jeg priser meg lykkelig for at vi får ei ukes avbrekk fra skolen. Det slo meg plutselig i går at dette kanskje kan bli min siste høstferie. Neste år er jeg jo muligens student ... Derfor er det godt å vite at jeg har brukt denne uka godt! I morgen skal jeg begynne igjen; har masse prøver å lese til, mye å øve på osv. Men i dag skal jeg bare nyte ferien! Kom hjem fra ei herlig uke i Stavanger i dag. Har storkost meg, og kunne rett og slett ikke hatt det bedre! Med mye god mat, latter, geniale folk, bowling (som gikk utrolig dårlig, ettersom jeg spilte uten kanter for første gang), byvandring og lesing, har jeg ingenting å klage på! Som vanlig fløy tida. Savn! Men, det hjelper ikke å tenke så mye på savn har jeg funnet ut, så jeg tenker heller på gode minner og prøver å leve i øyebliket! Dro rett fra flyplassen til selskap for å feire Emma, som ble sju, og tante Maria! I morgen skal jeg i enda et familieselskap, denne gangen for å feire tante-Karros tjuefjerde fødselsdag. Fødselsdag er forresten et ord jeg aldri har brukt før, så vidt jeg vet! I kveld skal jeg til søte Helene. Blir koselig!

I går så vi selvfølgelig også Idol! Seriøst, det var så spennende! Men; Jenny kom videre! Hun er nå blant de ti beste, noe jeg syns er fantastisk og velfortjent. Gleder meg til å se mer!

Jeg er ganske sliten, kjenner jeg. Det tar på å reise. Dessuten er jeg mett. Hjemmelaget pizza og sjokoladekake er utrolig godt, men, det merkes jammen etterpå at jeg har spist det!

Må bare få benytta anledninga til å anbefale ei fantastisk bok. "Den tredje tvilling" av Ken Follett er utrolig spennende, nær og veldig bra skrevet! Ken Follett er en av de forfatterne jeg liker aller best. Nå har jeg begynt på "Farlig formue", som han har skrevet, men vet ennå ikke mm den kan anbefales. Det kan den sikkert!

Hadde egentlig ikke så mye å si; annet enn at jeg håper at alle har hatt eller får en flott høstferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!