onsdag 19. oktober 2011

Onsdag - Kan vel endelig slappe av.

Hei!

Det har rukket å bli onsdag, og jeg er ferdig med alle prøvene jeg skulle ha. I går hadde jeg norskprøve, som jeg syns gikk veldig fint; i dag hadde jeg rettslæreprøve. Det gikk ikke fullt så bra. Jeg glemte en viktig regel, så hele oppgava mi blir feil. Men; jeg er i alle fall ferdig! Og jeg fikk 6- på historieprøva!

I dag skal jeg endelig finne på noe med Marte. Det er altfor lenge siden! I morgen skal jeg på øving med musikklaget Ekko. Både pappa og Elisabeth spiller der, så tenkte jeg skulle begynne og i alle fall prøve for å se hvordan det er.

Ellers; hva har skjedd? Ikke stort, egentlig. Jeg og Ragna venter på bussen, og snakker med Sandra, og i kveld blir det øving. Vi skal jo opptre på julenatiné 2. desember, og det er best å begynne å øve, for tida flyr.

Neste uke drar jeg til Melhus og Tambartun, for å være med på klassetrinnskurs. Det blir mitt siste klassetrinnskurs noensinne, faktisk. Litt vemodig, kanskje?

Men nå tror jeg at jeg går og tar bussen eller noe. Ha en fin dag, og beklager mitt uinspirerende blogginnlegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!