torsdag 29. september 2011

Torsdag - Sliten jeg.

Hei alle sammen! Tror at høstferien kommer på sin plass jeg! Skal bli godt å slappe av, slippe å stå opp tidlig, slippe å tenke så mye. På mandag drar jeg til Stavanger også! Gleder meg!

Jeg er ganske sliten og tom. Har vært lange dager. Etter ei litt slitsom og tankefull helg, var det godt å komme på skolen igjen å få noe å gjøre. Har hatt tre fantastiske dager sammen med klassen, hvor vi laga til, øvde og drev med konsertforberedelser. Fantastiske mennesker er bare fornavnet! Jeg, Ingvild og Henrik laga blant anna adjektivfortelling. Det er så herlig å kunne være seg selv! Jeg var tydeligvis både antisøt, religiøs og rasistisk! Og konserten i går? Den gikk utrolig bra! Syns det er den beste konserten vi har hatt. Har aldri vært så lite stressa før, det var lite dø'tid mellom innslaga, siden vi slapp å rigge mellom hvert, det har aldri kommet så mange folk før, og det musikalske nivået var høyt! Stolthet! Etter konserten var jeg helt tom. Hele dagen hadde jeg sprunget rundt med ubegrenset energi, men var nok både overtrøtt og oversulten (spiste omtrent ikke på tolv timer, var så nervøs!), så da jeg kom hjem, sank jeg helt sammen. Trøttheten og sulten slo til for fullt da! Tomheten kom også da. Det er alltid sånn, etter at det man har gledet seg til, vært nervøs for og forberedt seg til, plutselig er over.

Onsdagen skjedde det dessuten mer. Vi var nemlig på utdanningsmesse tidligere på dagen, for å reklamere for musikklinja. Sto på stand sammen med Simon, Hans Fredrik, Sandra og Ragna. Var ikke alle som var like interessert i å begynne, virka det som, men noen stilte masse spørsmål, og det var kjempekjekt! Dessuten fikk vi jo reklamert litt for konserten vår.

I dag har jeg vært på skolen, og dirigert for første gang fooan noen i klassen. Det gikk greit i dag. Det var tungt å øve på Cabaret i dag. Er uendelig mye å kunne utenatt, og vanskelig å komme inn, så jeg føler meg akkurat nå ganske utslitt og udugelig. Men, noen dager er det bare sånn, og da må man gjøre noe man liker. Så nå hører jeg på bra musikk, og har tenkt meg en liten tur i det fine været! Dessuten har jeg vært på Dolly i dag sammen med Maritha og Ingvild, noe som lyste opp dagen stort! Dessuten; godt å ha en Ragna!

Håper du får ei nydelig helg, og en strålende høstferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!