fredag 9. september 2011

Fredag - Endelig helgekos.

HEi!

Blir skikkelig familiehelg i helga! I dag skal vi spise lasagne, se Idol og ellers bare sløve. I morgen drar foreldra mine til Frankrike, mens jeg først skal finne på noe med Marte, og deretter lage fahitas med Elisabeth. Hun drar til England på søndag, så jeg skal være hjemme alene til fredag. Satser på at det går fint jeg! Har vært det mange ganger før, så.

Ellers, hva har skjedd? Jeg har sunget på Demensforeninga. Utrolig koselige mennesker der. Med litt glemming av tekst og et par akkordfeilspillinger, er jeg likevel fornøyd. Tror jeg fikk formidla det jeg ville, og at de syntes det var fint!

Denne uka har egentlig gått ganske fort, og det har skjedd en god del. I går var jeg og forhåndsstemte, og jeg ble utrolig glad da jeg fikk stemme på punktskrift! Absolutt hemmelig valg, og det liker jeg. Det fungerte rett og slett så enkelt at jeg fikk et ark for fylke, og et for kommunalt, hvor alle partia sto skrevet opp. Så skulle jeg krysse av for det partiet jeg stemte på, brette det sammen og legge det i en konvolutt. Var redd for at jeg ikke skulle klare å stemme, men det var jo kjempelett! Vil oppfordre alle til å stemme ved årets valg. Demokrati er viktig!

Noe annet jeg vil oppfordre om er at alle må se Idol. Jenny, fra klassen min, er med der, og hun er utrolig flink! Stolt av å gå i klasse med henne.

Nå skal jeg visst gå rundt Valen med Elisabeth, så dette ble et kort innlegg. Ha en strålende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!