fredag 23. september 2011

Fredag - Karamell og kake.

Heihei mennesker!

Vi skal selge karameller og kaker til inntekt til klasseturen vår, og Marion har vært utrolig flink til å ta med seg et lass med kakebokser til skolen i dag, og organisert det slik at alle skal selge ca 16 bokser hver. Jeg kjøpte naturlig nok en boks karameller og en boks Kjekssjokolade i dag, så nå har jeg og Marion sett Knut Hamsunfilm i norsken (har sjelden sett en så kjedelig film), og spist karameller. Hun spiser de med lakris, jeg de andre. Haha, teamwork!

Det har vært utrolig koselig på skolen i dag. Vi har en religionstime igjen, så skal jeg øve litt sammen med Messinggruppa, som skal spille "Billy Jean" på konserten. Spiller sammen med Ellisiv, Rebekka og Hans Fredrik, pluss at vi skal ha med trommer og bass. Ellisiv har planer om å ta litt av på den sangen; gleder meg! Gleder meg faktisk veldig til klassekonserten. Hele mandagen og tirsdagen etter skolen skal vi bruke på å øve, og onsdagen går hele dagen også med til gjennomføring av konserten! Vi håper at det blir bra.

I går var jeg på semifinale. Start mot mitt kjære lag, AaFK! Vi vant 1-0, til tross for elendig kamp, men jeg er strålende fornøyd. Vi skal til cupfinale i Oslo! Når det i tillegg er mot Brann, kan jeg tenke meg at det blir en del liv!

Onsdagen var også en ganske innholdsrik dag, faktisk. Etter skolen dro jeg til Marte. Vi gikk tur, Marte fiksa meg så jeg så ok ut, og vi dro på Moa for å levere inn mine ødelagte sko. Heldigvis var det ikke noe problem; jeg får dem fra skomakeren snart. Elisabeth henta meg hos Marte, og vi dro til byen. Jeg fikk være med henne på tacokveld på Kongens. De har tacobuffet hver onsdag for bare 100 kr, så det måtte jeg nesten teste ut! Elisabeth møtte en del folk fra jobben; veldig koselige folk. Alt foregikk på engelsk; for her var folk fra Canada, England, Tyskland, Sveits etc.

Nå skal jeg ha religion. Ha en fantastisk kveld! Jeg har store planer om en rolig Idol og Gullrekkakveld, og vil anbefale deg å gjøre det samme om du har hatt ei litt lang uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!