mandag 5. september 2011

Mandag - Trøtt og lei.

Hei alle sammen! Sorry for deprimerende tittel. Er bare litt lei og trøtt i dag. Skal legge meg tidlig. Tenkte kanskje at et blogginnlegg ville gjøre meg litt i bedre humør!

Skoledagen i dag har vært lang. Egentlig ganske fin også, men det har skjedd så mye. Vi har tatt klassebilde og portrettbilde, vi har valgt et russestyre som jeg tror vil gjøre en god jobb, vi har hatt gruppearbeid i Musikk i perspektiv, og vi har hatt Produksjonsledelse, hvor vi planla konserten og ble stressa. Men det hører med! Ellers i dag har jeg vært på korps og lest til prøve. Har ikke store planer senere heller, men skal snakke med Ida, og så har Alex ringt, noe som jo alltid er koselig!

Gårsdagen var en veldig givende dag, derimot! Først øvde jeg sammen med Ragna, og så kom farfar på svinesteik. Koselig! Is og non stop til dessert også kan likes! Fikk dessuten planlagt ei helg til Trondheim. Den 16. til den 18. september skal jeg besøke Isabel! Det blir kjempekoselig! Sist, men ikke minst har jeg bestilt billetter til Stavanger i høstferien. Blir der fra mandag til lørdag, og det blir nok herlig! Mye å glede seg til altså.

Lørdagen var jeg hos Sandra ei stund; som alltid blir man i godt humør av slikt! Vi dro videre til vår søte Marita, og planlagte blant annet litt. Vi skal jo på russetreff til Bjorli i januar! Det gleder vi oss til. Kvelden spiste vi hjemmelaga pizza, og hadde besøk av mormor og morfar. Politikk måtte selvfølgelig diskuteres, nå som valget nærmer seg! Blir spennende. I morgen har vi skolevalg, og torsdag skal jeg forhåndsstemme. Vet ennå ikke helt hva det blir til, men skal uansett holde det hemmelig.

Nå skal jeg øve litt sang, tenkte jeg. Håper du har det fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!