mandag 19. mars 2012

Mandag - Verden er noen ganger veldig urettferdig.

Hei.

Det er helt sant; noen ganger er verden bare helt overveldende urettferdighet. På fredag døde en venn av meg, Aleksander, av kreft. Jeg har egentlig ikke ord; jeg skulle gjerne ha skrevet noe dypt og vakkert, men ord blir rett og slett fattige og meningsløse. Hvil i fred, Aleksander.

Hva annet kan man si, egentlig? Jeg har hatt ei veldig innholdsrik helg. Den starta riktignok med en veldig rolig og avslappende fredag, og det gjorde godt. Var utslitt etter uka og la meg halv elleve! Lørdagskvelden tilbrakte jeg hos Sandra sammen med Helene, Camilla og Birgitte. Thaigryte og koselighet!

Søndagsformiddag skal jeg fortelle mer om senere, men på ettermiddagen dro jeg på lydprøve og konsert på Vigra. Lydprøva begynte klokka tre, og etter at den var overstått, dro jeg, mamma og pappa for å spise på Vigra. Restauranten het "Fole gøtt", haha. Klokka fem begynte konserten, og det ble en veldig fin konsert. Vigra og Valderøyskolekorpsa, Ungdomsmusikken og Ellingsøy skolekorps spilte (de hadde flygelhorn der, og det er så fint), et band opptrådte, og jeg sang tre sanger. Syns det gikk ganske bra jeg; var fornøyd! Da jeg kom hjem var jeg helt utslitt. Non Stop, ei god bok og total avslapning var løsninga.

Denne uka blir ganske vanlig; skal en tur på Dolly med Maritha og gjengen på onsdag; og i helga har vi øvingshelg med korpset og også, Russedåp! Er utrolig spent og nervøs for hvilket navn jeg får.

Nå tror jeg at jeg må stikke. Ha en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!