tirsdag 6. mars 2012

Tirsdag - En del som skjer.

Heihei!

Tenkte bare å skrive et raskt lite innlegg. Har ikke så mye å fortelle. Er akkurat ferdig med ei religionsprøve som dessverre ikke gikk så bra. Jeg var ikke i skrivemodus, og måtte presse ut hvert ord. Dessuten fikk vi spørsmål om islamsk arkitektur og kunst! Kjenner at jeg virkelig ikke har peiling. I det hele tatt. Jaja. Det har vært en ganske fin dag ellers da, for i dag fikk jeg sove en og en halv time lenger! Vi skulle nemlig møte opp på kino på Moa for å se "Kongen av Bastøy". Den har jeg jo sett før, men sier aldri nei takk til en tur på kino! Har blitt mye av det i det siste.

Gårsdagen var rett og slett så vanlig at jeg ikke kommer på noe å skrive om. Eller, forresten; skoledagen var faktisk litt gøy! Vi hadde stort sett selvstendig arbeid, og også fritime midt på dagen. Jeg, Jostein, Marius, Ingvild og Hans Fredrik tok oss en kjøretur, og så dro jeg, Ingvild og Hans Fredrik på Moa på kafé! Kyllingbaguett er herlig.

Helga var helt genial! Sandra kom som avtalt på lørdagsettermiddagen, og vi hadde en super dag / kveld, med herlige kyllingfahitas, babling, synging, latter, prøving av kjoler og søthet. Til frokost på søndag spiste vi rundstykker, og så var det enda mer babling før Sandra måtte dra. Da skrev jeg særemne, men fant ut at jeg heller ville på kino, og dro sammen med Vebjørn og Idun på kino. Vi så "Kompani Orheim"; en fantastisk film! Boka er nydelig, så jeg hadde gleda meg veldig til filmen, og jeg ble ikke skuffa. Kvelden avslutta jeg med å bable med Isabel.

Så, hva skjer fremover? Tror det blir ganske vanlige skoledager. Sang og kornettime i dag, og i morgen skal jeg gjennomføre enda en russeknute: Samle inn penger til kreftsaken! Dette er en kjempefin knute som jo faktisk gir mening. Torsdagen skal jeg ha et spilleoppdrag på et Kvinnedagsarrangement. Lørdag og søndag er det Jazzlogenøvingshelg! Har glemt alle sangene, men satser på å huske dem snart. Gleder meg uansett!

Nå skal vi ha rettslære, så vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!