søndag 25. mars 2012

Søndag - Verden er fremdeles veldig urettferdig.

Jeg skjønner ikke hvordan det kan gå ann! På ei uke har to flotte gutter som er like gamle som meg, gått bort. I går falt Martin, en som gikk i parallellklassa mi på ungdomsskolen, over bord fra en fiskebåt. Jeg kjente ham ikke personlig, men like fullt er jeg veldig trist. Og ikke minst opprørt! For en urettferdig verden vi lever i noen ganger! Jeg finner faktisk ikke ordene. Hvil i fred, Martin.

Da skal man jo prøve å skrive om andre ting som har skjedd. Hadde en kjekk kveld i går! Tror nok ikke jeg skal skrive et langt referat i bloggen (faktisk hadde det vært ganske umulig), men må bare si at jeg ble døpt, og det var kjempegøy! Ble så glad for navnet mitt også. NonStop var et kjempefint navn syns jeg. Det henviser til mine NonStopsorteringstalenter. Dessuten er det jo alliterasjon (bokstavrim) også! Hehe, må øve meg til norsktentamen i morgen. I morgen har vi jo faktisk vår siste avgjørende sidemålstentamen noensinne! Så jeg må jo faktisk gjøre det bra, men skal prøve å ikke tenke på det, for da går det garantert dårlig. Har i alle fall kjøpt inn Lykkematen; Smil og kjeks! Og denne gangen, skal jeg huske å ta dem med også!

I dag sto jeg opp klokka ni for å dra på øving med korpset. Uff, det var ikke så lett å komme seg opp (mista jo noen times søvn også), men det gikk da greit. Var der i noen timer og øvde til konserten vi skal ha i morgen. Nå har jeg bare slappa av egentlig, og setter snart kursen for Ekko og musikkafé! Skal spille og synge der, så må bare gjøre meg klar.

Ellers; dennne uka har vært litt lang og tung. Men har hatt givende spilletimer, vært sammen med Marte, vært på Dolly, sett Paradise, slappa av og prata med venner; så kan ikke klage! Dessuten gleder jeg meg til påske og venter spent på den!

Nå må jeg løpe. Ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!