torsdag 29. mars 2012

Torsdag - Klar for ferie.

Heihei kjære dere!

Ja, jeg er virkelig klar for ferie! Jeg vet ikke; men de to siste ukene har jeg vært så trøtt og sliten. Særlig denne siste uka. Virka som om den ene timen vi mista natt til søndag, virkelig har vridd litt på døgnrytma mi, men det går bra! Så, hva har skjedd denne uka? Først av alt; musikkaféen på søndag var kjempekoselig! Først spilte Ekko to sanger; så spilte vi eldste fra skolekorpset tre sanger og så var det tid for kaffe, kaker og loddsalg! Hehe; når man spiller i korps, blir man god til å spise kake! Etterpå sang jeg "Sommerfuggel i vinterland" og "Vegen", og jeg syns det gikk greit; var ikke nervøs, så følte at jeg fant roa og bare kunne musisere. Til slutt gjensto Ekko som spilte nok en gang. Som takk for at jeg sang på konserten; fikk jeg et påskeegg! Namnam!

Mandagens norsktentamen var ganske overlevelig. Jeg sammenligna og tolka to tekster og drøfta "det overnaturlige". Vi får bare se hva resultatet blir. Ellers den dagen spilte korpset konsert sammen med et annet korps, nemlig Ytre Sula skulekorps. Det gikk greit det! Kaker og kaffe også på mandag.

Tirsdagen var jeg hjemme fra skolen fordi jeg var syk. Var helt utmatta og hodet verket, så da var det best å ta en dag hjemme så jeg ikke møtte veggen. Sov stort sett, leste litt og så selvfølgelig Paradise hotel! Denne uka har vært utrolig spennende, hehe! Jeg hadde dessuten en koselig samtale med min kjære venninne, Mirra.

Oppramsingen fortsetter, og jeg er kommet til onsdag. Vi hadde Masterclass på skolen; en og en spilte, og vi andre skulle gi tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk. Syns dette var spennende og lærerikt; i går var det Sivert, Olav, Abegail, Ellisiv, Bendik og Henrik som spilte. Alle var kjempeflinke, og tror de fikk noe ut av det! Vi skal visst ha det flere ganger, så har meldt meg på neste Masterclass. Kan være en fin utfordring før eksamen! Onsdagen fortsatte å være koselig; jeg dro til Marte og vi spiste jordbær, diskuterte diverse hoteller ()Les: Paradise og Cæsar) og kosa oss!

I dag skjer det ikke så mye; skal en tur på Ekko og ellers være sammen med familien, som drar til Hafjell i morgen! Har hatt en Ok dag på skolen. Hadde sangtime i dag siden Grethe var borte i går, og den gikk faktisk veldig fint! Fant ut at det bare er litt over to måneder til eksamen. Min eksamensdato blir mest sannsynlig 7. juni! Jeg krysser fingrene!

Bare en skoledag igjen, så er det ferie! Isabel kommer i morgen, og det skal bli herlig å se henne igjen! Jeg har ikke så mange planer for helga, men vi kommer nok ikke til å kjede oss likevel! Gleder meg!

Og så må jeg bare si en ting; gratulerer med lappen, Sandra! Er så stolt av deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!