fredag 24. juli 2009

Fredag - Rimelig søtt.

Hei mennesker.

Kjekt at du leser bloggen min! Evig gøy. Hva skjer egentlig? Det skjer rimelig lite her i alle fall. Det regner utrolig mye ute. Det gjorde i alle fall det i sted, men nå tror jeg at det holder på å gi seg. Jaja, ikke at jeg merker så mye til regnet nå uansett; hører det bare tromme på ruten. Egentlig ganske koselig. Jeg prøver å høre på lydbok samtidig som jeg skriver blogg. Den heter ”sang til en sommerfugl”. Den er ikke så veldig bra, så det gjør ingenting om jeg går glipp av noe. Må liksom lese den ferdig når jeg først har begynt.

Det er utrolig godt med ferie! Sove lenge, lange kvelder, venner, godteri, bøker … Nå er det faktisk allerede fredag. På tirsdag er det to uker til Alex kommer! Og utrolig nok er det bare 3 dager til jeg drar til Ida! Jeg gleder meg så sykt til å komme til Sunndalsøra igjen. Der er det så koselig. Elsker å være der.

I helga vet jeg ikke helt hva som skjer, annet enn kino med Elisabeth på søndag. Egentlig godt å bare ta ting litt som de kommer. Det er vel det som er ferie?

I går sov jeg ganske så lenge. Var skikkelig herlig det! Men dagen ble bare herligere. Jeg dro til Silje i halv firetida. Silje er et fantastisk menneske jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten. Vi hadde noen skikkelig herlige timer; det var jo så lenge siden vi hadde vært sammen, så vi hadde masse å prate om. Det har vi jo for så vidt alltid. Vi spiste dessuten melon og var en tur i Vågen. Smågodt og brus er jo alltid godt! Det var altså en skikkelig koselig venninneettermiddag. Måtte hjem i åttetida, for det var en slags familiekveld med lasagne, smågodt(begynte å bli kvalm, men av eller annen grunn spiser jeg likevel), TV og paviljongsitting. Koselig det! Vi så et helt sykt program, om engelske partydronninger som skulle lære seg å bli ”ladies”. Merkelig.

I dag sov jeg også lenge. Sto opp i totida, og så var det å finne mat. Etter en sprukket Yougurt og en god del leting i skap og skuffer, fikk jeg da omsider spist. En liten stund senere kom foreldra mine hjem, og det var lasagnerester. Sommeren består som regel av en god del spising. Men det er OK.

I femtida dro jeg til Sandra. Der var hun og Malin i full gang med å lage sjokoladekake! Jeg rakk å overvære glasurlaginga og oppvasken, haha. Genialt. Kaka var skikkelig god, det skal dere ha jenter!

Etter hvert gikk jeg og Sandra ned i Vågen. Der møtte vi Camilla, og vi kjøpte is. Nam. Snart møtte vi Birgitte også. Å, det var godt å se henne igjen! Jeg er så glad i alle disse jentene.

Ok, i dag var jeg visst i det følelsesmessige hjørnet. Sånn er det! Det gjør jo egentlig ingenting.

Uansett; kvelden ble brukt oppe hos Sandra, med prating og spising av sjokoladekake og jordbær. Nå sitter jeg og venter på pizza. Sånn kan det gå.

Dette ble et svært dårlig og innholdsløst blogginnlegg. Jaja, det går fint. Fint å ha disse sommerdagene dokumenterte, haha!
Vi snakkes da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!