mandag 13. juli 2009

Mandag - En liten oppdatering.

Hei!

Det ble visst litt endringer i planene. I stedet for å sove i leiligheta til Elisabeth natt til tirsdag, skal vi kjøre til Trondheim i kveld. Flyet går nemlig 06:45, så like greit å kjøre rett til Værnes. Jeg er egentlig ganske så glad i å kjøre bil om natten. Stille, mørkt og koselig. Har store planer om å høre på min kjære iPod, og å lese ”Formørkelsen”.

Ok, så hva har skjedd denne helga? Veldig lite, skal jeg være ærlig. Lørdagen var egentlig ganske tung og trist, men den lysna da Elisabeth og Helge kom i tolvtida. Vi tre satt og snakka ganske så lenge, og så laga vi oss Grandiosa og tok det helt med ro. Jeg elsker natten; folk blir mer ærlige, sentimentale og alt er liksom mer avslappa. Man slipper å stresse for å få noe gjort liksom.

I går sto jeg faktisk opp i tolvtida, og så var det koselig familiefrokost med rundstykker og sånn. Gjorde rimelig lite søndagen også; begynte å synge oppvarmingsøvelsene mine igjen(altfor lenge siden jeg har sunget, men nå er det på tide å begynne igjen!). ellers prata jeg ei stund med Alex og leste litt. Jeg og pappa stakk en tur bort til tante Berit og folka etter hvert. Der var farmor og farfar også. Koselig!

Da jeg kom hjem, skravla jeg ei god stund med Ida. Evig søtt det! Seinere på kvelden stakk vi også en tur bort til mormor og morfar, og så var jeg innom Vebjørn en tur. Den stakkars gutten klarte å brekke foten første dagen i sommerferien, så han må gå med gips og krykker omtrent hele sommeren. Han burde fått en ekstra sommerferie altså! Vi satt egentlig bare og prata. Så så vi på Hanna Montana sammen med Victoria og Benedicte, mens det var hårfletting på høyt plan. Søtt! Avslutta kvelden med en fin samtale med Alex.

I dag sto jeg opp ett. Var faktisk litt vanskelig! Sykt at jeg er så sløv. Dagen har blitt brukt på avslapping på altanen, og en tur sammen med Elisabeth og Helge. Stakk innom mormor og morfar i dag også, og så var det softiskjøping på kiosken. Er egentlig ikke så glad i softis, men i dag frista det faktisk!

Nå er jeg vel for så vidt ganske ferdigpakka. Vet ikke helt hva jeg skal finne på nå; blir vel mest avslapping(det var nye nytt. Gruer meg litt til å ikke kunne snakke så mye med folka som jeg pleier; det er jo så sykt dyrt å sende meldinger og ringe fra utlandet. Men noen meldinger blir det nok uansett, det vet jeg! Tror nok at det blir en fin tur da. Er ganske så sikker på det faktisk.

En viktig ting, folkens! Min kjære Ida har fått seg ny blogg. Den er herlig og ekte og godt skrevet, og jenta er fantastisk, så ta dere en tur innom! Adressa er:
http://www.prinsipp.blogg.no/

Sånn btw så er det ganske så sykt at det er en hel måned siden jeg ble 16 år! Føler meg ikke som 16, virkelig ikke. Vet ikke helt hvor gammel jeg føler at jeg er, men i alle fall ikke så gammel!

Ellers; savnet sitter fortsatt i. Temmelig godt også. Det verker og svir, og noen ganger føler jeg meg helt hjelpeløs og alene, selv om jeg vet at jeg ikke er det. Det gjør vondt at det kommer til å føles sånn store deler av året. Det er liksom noe som mangler hele tiden. Jaja, bare 29 dager igjen nå.

Dagens sang: Annihilator – Phoenix Rising.

Men ok, har vel ikke så mye mer å skrive. Kos dere og nyt sommeren for fullt!
Vi snakkes neste uke en gang! Satser på å skrive Londonrapport ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!