mandag 6. juli 2009

Mandag - Reiseklar.

Heihei!

Jeg har egentlig ikke så mye å skrive om, men kjeder meg, og føler for å få tida til å gå. Da har jeg funnet ut at en blogg er rimelig god å ha.

I morgen, klokken 07:30, går flyet mitt til Stavanger. Skal mellomlande i Bergen, men det funker helt fint. Har litt dårlige erfaringer med å lande i Bergen da; sist gang jeg gjorde det var flyet forsinka, og gangen før det måtte jeg bo på hotell der på grunn av tåke på Vigra. Men egentlig så er det jo bare tilfeldigheter, og jeg krysser fingrene for at flyturen i morgen går fint! Ti over ni er jeg i Stavanger. Det er snart bare 12 timer til det! Ubeskrivelig godt å tenke på. Gleder meg sånn til å se Alexander igjen!

Har hatt noen veldig fine dager her hjemme da. Tomheten og savnet etter leir har selvfølgelig blitt litt mindre etter at jeg fikk vite at jeg skal til Alexander igjen på tirsdag. Like fullt savner jeg folka veldig, tvil ikke. I går stakk jeg, Marte, Chriss og Kamilla på kamp. Merka allerede før kampen begynte at det ville bli gøy! Stemninga var ekstra høy(har nok noe med at det var TV-kamp og alt), og folk sang og klappa og var helt med. Det ble en utrolig spennende og morsom kamp. For de som ikke fik det med seg, ble det 3-2 til AaFK. Jeg er stolt av laget mitt! Det kommer jeg nok alltid til å være.

Resten av kvelden i går ble brukt på telefon og MSNsnakking. Det er alltid like koselig! Sovna i totida, tror jeg. I dag … Uff, det er nesten flaut! Våkna et par ganger på morgenen, men sovna til igjen hele tiden, og brått var den kvart på tre! Det var helt sykt. Da skal jeg love deg at jeg kom meg opp fort. Ellers dag har jeg bare dusja, solt meg, pakka, lest og snakka med Ida. Det var skikkelig koselig å prate med den søte jenta, som alltid!

Etter at jeg har publisert dette blogginnlegget? Nei, jeg vet ikke. Jeg tror jeg skal ringe Elisabeth, sikkert lese list, spise og gjøre det jeg kan for at klokka skal bli så mye at jeg bør legge meg. Skal jo opp halv seks i morgen, så bør jo faktisk legge meg ganske tidlig. Med tanke på at jeg sto opp så seint i dag, kan det bli vanskelig å sove. Håper bare at jeg klarer det! Akkurat nå er jeg trøtt. Eller; sløv, blir vel et mer riktig ord. Gjesper hele tida hvertfall.

Skulle ønske jeg hadde masse å skrive om, men det har jeg faktisk ikke. Har klart å miste Youthanasia! Det irriterer meg sinnsykt, siden det er en av de beste CD’ene jeg vet om i hele verden. Elsker å høre på den; blir så rolig, trygg og glad av den. Altså må den finnes, hvis ikke kjøper jeg en ny. Har ellers fått bursdagsgave av Isabel og Lena; nemlig Max Manus! Gleder meg til å se den igjen altså.

Da tror jeg egentlig ikke jeg har så mye mer å si. Kos deg videre.
Håper du får en fantastisk uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!