søndag 26. juli 2009

Søndag - Sløvt.

Hallo!

Da er det søndagsettermiddag, og jeg har akkurat spist ostekake. Det er egentlig ganske godt, selv om jeg blir kvalm av ost. Ja, jeg blir faktisk det noen ganger. Merkelig.

Uansett; har egentlig ikke så mye å skrive, men skriver likevel. Drar jo til Ida i morgen! Seriøst; det blir så bra det. Pappa kjører meg til Molde, og så tar jeg bussen derfra til Sunndalsøra. Kjipt at jeg ikke kan ta bussen hele veien, men sånn går det når det er bussbytte på fergekaia. Da måtte jeg ha gått av bussen på ferga og kommet meg av ferga alene, og det er litt stress. Da hadde i så fall krevd mer planlegging. Jeg er i alle fall på Sunndalsøra Bussterminal(eller noe sånt) klokka 17:45. Det betyr at jeg må stå opp litt tidligere enn jeg har gjort de siste dagene(ca rundt halv to).

I dag var ikke noe unntak. Sov lenge, og ellers har jeg bare sløva. Blitt hekta på et genialt Thrash Metal band; Testament! De er sinnsykt rå. Har fylt opp iPoden min med enda flere nye sanger. Nå er den allerede full. 6 GB med musikk! Herlig. Den iPoden jeg har krever spesielle ørepropper, fordi det er på dem man bytter sang, styrer volumet osv. De har allerede blitt nesten ødelagt; jeg aner ikke hvorfor. Må få bestilt nye snart! Apropos bestilling; i går bestilte jeg meg en ny ”Youthanasia”, samt Annihilator med ”King Of The Kill”! Gleder meg sykt til å få dem.

Dagens sang: Testament – Dangers Of The Faithless.

I kveld er det altså kino med Elisabeth. Gleder meg! Filmen begynner ikke før klokka kvart på ni, så har god tid da.

I går stakk hele familien på Sommerfest på Giske. Det er gratis, og mange artister stiller der uten å ta betaling. Ganske sykt at det går an! Vi var der i noen timer; skikkelig koselig. Hørte Robert Post, Raymond och Maria, Maria Mena, Jim Stärk, Alexander Rybak og The Margarets. Må si at vokalisten i Jim Stärk imponerer meg veldig! Dessuten har Maria Mena en meget kul stemme, faktisk. Og Alexander Rybak har garantert laget en ny hit; ”Roll With The Wind”. Merk mine ord.

Da vi kom hjem, fikk jeg dessverre sykt vondt i hodet. Det kom nok av mangel på mat og drikke og mye folk. Det gikk heldigvis fort over da!

Men ok, orker ikke å skrive mer. Lover å komme med Kino og Sunndalsørarapport når jeg kommer hjem. Vet ikke helt når det blir men; onsdag eller torsdag tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!