lørdag 17. oktober 2009

Lørdag - Sånn er det.

Hei folkens.

Da er det lørdagsettermiddag/kveld, og jeg gjør et forsøk på en liten bloggoppdatering. Tror ikke dette blir så langt.

Da er det snart gått ei uke siden jeg dro fra min kjære. Uff, det føles som en måned, hvertfall. I går var det fire uker til vi møtes igjen. Hvis ei uke tar så lang tid … Jeg vet ikke jeg.

Uka har vært fin da. Sandra kunne heldigvis komme en tur på tirsdag. Godt å få snakka med henne igjen; oppdatere hverandre. Vi chilla for det meste på rommet, gikk en tradisjonstro tur, og sang dessuten litt. Veldig artig! Etter at Sandra stakk, øvde jeg kornett og prata med Alex og Isabel. Koselig!

Onsdagens skoledag foreløp uten særlige viktige hendelser som jeg kan huske; bortsett fra at vi fikk en god del tid til å øve til ”Ta sjansen”, noe vi også trengte. Sang bare et par linjer, så det var ikke så altfor mye å øve på for min del. Vi ble igjen etter skolen til halv fire ca, og så henta mamma meg. Jeg dro nesten rett til Marte, og vi gikk rundt Valen, var en liten tur på Moa og laga vafler. Selvfølgelig så vi hotel cæsar også. Effektivitet på høyt plan!

Torsdagen skjedde det omtrent ingenting. Korps var avlyst, så jeg brukte dagen på å lese og sånt. Begynte endelig på ”Charlotte Isabel Hansen”, ei sykt genial bok!

Sånn btw fikk jeg 6/5 på tyskprøva. Kjekt det!

Og fra det ene til det andre; JAWS’en er helt fucka. Hvert 40’ende minutt må jeg skru av og på dataen, hvis ikke funker den ikke. Vi aner ikke hvorfor det har skjedd, men det må fikses snarest! Det er skikkelig, og da mener jeg skikkelig, irriterende.

Håper egentlig at jeg klarer å publisere dette før jeg må avslutte. Enda en grunn til at blogginnlegget blir ganske kort.


Fredagen gikk hele dagen med til generalprøve på ”Ta sjansen”. Satt sammen med Ellisiv, Ragna og Marion og så på de andre som opptredde, og så hadde vi to gjennomkjøringer før det var framføring. Det gikk faktisk bra! Klassen min er full av flinke folk. Og vi vant faktisk. Evig herlig! Vi vant tre kinobilletter. Syns egentlig at premien burde vært noe som klassen kunne ha sammen, menmen. Vi fikk dessuten fri tidligere, så var hjemme litt over to.

Fredagsettermiddagen slappa jeg av; øvde, leste og sånne ting. Sov på sofaen i en time, og det gjorde godt, så jeg slapp å bli så trøtt. Fikk sitte på med Helene til Silje, som hadde bursdag. Gratulerer så masse med overstått, Silje! Du er ei super jente jeg er ufattelig glad i. Det var så gøy å se alle jentene igjen, seriøst. Hadde vært ganske trøtt og lei, men humøret lysna da jeg kom dit og så dem igjen. Det var Snickerskake og pizza der, vi så X faktor, og folk var som de alltid har vært; nydelige og glade. Så godt at jeg har dere, jenter! Jeg kan ikke få sagt det nok.

I ellevetida gikk jeg og Sandra opp til henne, hvor jeg overnatta. Vi sang av full hals, prata og kosa oss max. I dag sto vi opp litt før to(haha), og spiste herlige rundstykker til frokost. Ellers var det en tur i Vågen, mer prating og total koselighet. Nå har jeg akkurat kommet hjem.

Vet ikke helt hva jeg skal bruke kvelden på jeg; vi får se. Kos dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!