onsdag 21. oktober 2009

Onsdag - Elendig innlegg; du trenger ikke lese.

Hallo alle sammen.

Onsdag. En engelsktime og to norsktimer igjen. For en lang dag! Skjønt; det har gått greit. Hadde ikke dansetime i begynnelsen av dagen, og naturfagtimen var overlevelig. Forstår så godt som ingenting av kapitlet vi har; "Elektroner på vandring". Vi skal ha prøve dagen før høstkurs! Ikke nok med det; men tyskprøve dagen etter. Tragisk. Har ingen planer om å lese på kurset hvertfall! Som om jeg hadde klart å konsentrere meg om jeg hadde villet. Vi hadde ikke tysktimer i dag; for læreren var på kurs. Vi fikk fri, men jeg fant ut at det var veldig greit å gjøre tyskleksa ferdig. Har gloseprøve på mandag.

I dag skal jeg og Marte finne på noe. Det blir koselig! Blir alltid i godt humør av Marte.

Det er så godt når onsdagen er overstått. Denne uka har vært kjempelang allerede, men i kveld kan jeg begynne å se helga nærme seg. I morgen er det korps, og fredagen skal jeg mest sannsynlig til Marita. Blir kjekt! Ellers, bortsett fra synginga på søndag, som muligens inkluderer ei lydprøve, skjer det lite i helga. Får ta det som det kommer.

Ok, ellers, hva skjer? Ikke så mye. Dagen i går var egentlig skikkelig kjip. Dagen starta med matteprøve. Den gikk heldigvis greit, tror jeg da i alle fall! Resten av skoledagen var bare kjip, egentlig, bortsett fra den delen av dramatimen hvor vi balanserte leksikon på hodet. Det var litt gøy. Ellers var det ikke sang i går heller, så jeg brukte ettermiddagen på lekser og øving. Var utslitt!

Kvelden ble brukt på telefonsnakking. Prata bittelitt med Sandra, og hadde lange og søte samtaler med både Ida, Isabel og Alex. Søtt!

Sånn btw; har nesten ikke penger på kortet. Bare sånn at folk vet det. Håper jeg får kjøpt meg et nytt snart, men så er det jo det at jeg sparer ... Det er travelt å spare, men praktisk er det.

Mandagen har helt Ok, verken mer eller mindre. Sånn pleier det å være. Man kommer seg gjennom det liksom, men man blir aldri sånn superglad, for det er skikkelig lenge til helg, og alle leksene og pliktene tårner seg opp. Helg er en herlig oppfinnelse! Jeg mener det; hva skulle vi gjort uten? Kornettime, korps, lekser på mandag. Sånn kan det gå. Har en følelse av at det er noe jeg har glemt, men det er i så fall glemt, så det kan ikke forklares uansett. Hvis du skjønte.

Søndagen var det øving med Inspire, et nytt kor jeg har begynt i. De tre timene raste av gårde. Ellers brukte jeg stort sett dagen på spising, litt matte og sånne ting. Spiste landgang på søndag da; det er så godt det.

Men har ikke så mye mer å skrive. Vi snakkes.
For et dårlig blogginnleg! Sorry altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!