fredag 30. oktober 2009

Fredag - Ok her.

Hei alle sammen!

Fredagen har omsider kommet, etter ei ganske lang uke. Vi hadde ”fri” i dag da, på grunn av OD-dagen. Cluet er å tjene inn 300 kroner til et prosjekt i utlandet; i år går pengene til funksjonshemmede, noe som er meget viktig, mener jeg. Jeg har ”jobbet” hjemme i dag med å gjøre litt husarbeid. Skal lage taco i kveld også. Jeg sov altfor lenge, haha! Var nok ganske utslitt, men nå er jeg uthvilt. Det bør jeg nok være også, for det er lenge til jeg kan sove lenge neste gang. I helga er det som sagt øvingshelg med korpset, og i morgen begynner vi klokka ti. Jaja.

Ok, det har vel ikke skjedd så my siden sist; følte bare for å oppdatere bloggen min. Tirsdag var vel sist jeg skreV? Jo, tror det. Dagen ble overlevelig, til tross for en kjip start. I dramatimen trente vi knallhardt, noe som egentlig gjorde ganske godt. Dessuten så vi på ei forestilling med 1MR. De var sinnsykt flinke! I engelsken slapp vi heldigvis å skrive stil; det blir den 11. november i stedet. Kjenner at det blir godt å reise til København neste uke. Komme seg litt bort ei stund, gjøre noe annet. Begynner å bli ganske mye å gjøre på skolen for tida!

Forresten; tirsdagen inneholdt blant annet en veldig bra sangtime! Sang ”Danny Boy”, en utrolig nydelig sang. Fra sju til halv åtte var jeg på øving sammen med ”Takt og tone”. Spilte og sang litt sammen med dem; veldig koselig! På kvelden spiste vi lasagne. Det er herlig det.

Onsdagen var også en fin dag. Skoledagen var lang som den alltid er på onsdager, og den foreløp uten særlig spesielle begivenheter, bortsett fra et foredrag om OD. Etter skolen var det en kjempekoselig tur på Dolly, før jeg og Marte gikk rundt Valen og laga fruktsalat. Vi kosa oss vi. Selvfølgelig så vi hotel cæsar. Liv, en av mine absolutte yndlingspersoner i serien, er død. Det var begravelse på onsdag, og jeg begynte å grine litt jeg. Det var så sterkt. Ja, jeg lever meg inn i den serien.

Torsdagen var også herlig! I lytting hadde vi gruppearbeid igjen. Var på gruppe med Jostein, Sandra og Bendik. Vi skulle velge ut en sang og lage en slags ”danseforestilling”, hvor vi bevegde oss og lage til de ulike elementene i sangen. Vi fikk egentlig ikke til så mye, men nesten ingen av gruppene framførte, så det var OK. I mattetimen fikk vi igjen prøva; 5+ fikk jeg! Kor er flytta til 7. time nok en gang, noe som er sykt herlig. I fritimen etterpå gikk jeg, Ragna og Ellisiv på Pluto, siden vi uansett måte vente på bussen. Jeg tok imidlertid ikke bussen som vanlig den dagen; jeg sto på busstoppet og venta på Sandra. Endelig skulle jeg være med henne hjem igjen! Ingen av oss hadde penger på kortet, så vi hadde avtalt å møtes på busstoppet. Problemet er ar Fagerlia har så mye som tre busstopp, så vi sto og venta på hvert sitt. Da er man så heldig å ha en Alex jeg kan ringe gratis til. Jeg fikk ham til å ringe Sandra, og snart kom hun løpende. Var herlig å klemme henne igjen! Vi tok bussen til byen, og så båten over til Langevågen. Sandra hadde sykkel, og jeg var meget heldig å få sitte på. Søtt! Hos Sandra var det middag nesten med en gang; pølse og potetstappe. Det er sykt godt det, og begge var skikkelig sultne. Etter at vi hadde spist, stakk vi opp på rommet hennes, der vi tilbrakte timer med babling og total koselighet. I sjutida stakk vi i Vågen. 49 kr skal aldri glemmes! Ute var det overraskende mildt, så vi satt ute ei stund og bare prata. Sykt herlig. I åttetida henta mamma meg, og resten av kvelden ble brukt på minimalt.

Sånn; da er du vel litt oppdatert på hva som skjer. I kveld kommer Vebjørn en tur; vi skal spise taco, se X faktor og sånne ting. Det blir kjekt det!

Nå sitter jeg og hører på Megadeth radio. De spiller masse Metal der, akkurat nå en herlig sang av Black Sabbath som heter ”N.I.B”. Anbefaler deg å høre på, hvis du liker Metal i alle fall.

Ok, men har ikke stort mer å skrive jeg. Ha ei fin helg!

1 kommentar:

  1. I love your blog. :) And I love you ;)) På mandag er vi i Køben!:D

    SvarSlett

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!