mandag 23. november 2009

Mandag - Trøtt skoleblogg.

Hei mennesker.

Idag våkna jeg faktisk med godt humør. Noen dager er bare sånn, uansett om det er mandag og vi har prøve og alt egentlig bare er kjedelig. Noen dager er bare godt humørdager, og det er søtt. Man vet aldri liksom.
For en gangs skyld er det nesten ingen folk på klasserommet. Det er snart valgfag, i mitt tilfelle tysk 2, og folk løper rundt i alle retninger. Vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag. Tyskprøva mi kunne så absolutt gått bedre, men mye verre også. Fikk 4+, og det er ok. Var jo dødstrøtt etter høstkurset! Jada, jeg vet, min egen feil.

Gårsdagen ble så sløv at jeg nesten aldri har opplevd sløvere dager. Jeg gjorde absolutt ingenting. Tilbrakte mesteparten av tida foran dataen; leste litt naturfag, mottok noen sanger fra Alex, prata på MSN ... Ellers øvde jeg litt, men var ikke så effektiv med øvinga heller. Var så ukonsentrert av en eller annen merkelig grunn. Vi hadde lasagne til middag i går da, og is til dessert. De små gledene vet dere. Jaja, sånne søndager forekommer vel av og til, de også.

I dag begynte vi dagen med naturfagprøve. Faktisk var det godt å bli ferdig med den. Vet ikke helt hvordan den gikk; vet at jeg hadde noen feil. Uansett; det gjør faktisk ingenting. Er bare godt å bli ferdig og få den ut av verden! Begynnelsen av prøva ble imidlertid ganske kjip, for min kjære leselist følte ikke for å funke. Men etter mye om og men fikk jeg det til, og det var bra. Jeg har store problemer med å fortelle folk hva de skal skrive. Jeg må skrive det selv og se på orda foran meg.

Etter prøva skulle vi ha to timer norsk. Egentlig skulle vi få igjen norsktentamen, men på grunn av folk som kom på hospitering, får vi dem ikke før på onsdag. Norsktimene besto derfor av nynorsklæring(sidemålstentamen neste torsdag), og innføring i bilder og sånn.

Etter norsktimene var det fritime, og for en gangs skyld var det faktisk det; en fritime. Den brukte jeg svært fornuftig, på å sitte i kantina sammen med Sandra, Marita, Lena og Marie. Kjempekoselig!

Mattetimen var egentlig ganske søt. Vi holdt på med Jovo, fordi vi hadde om regulære mangekanter eller noe sånt. Satt sammen med Ingvild og Kristina S, så timen var overlevelig.

Nå har vi som sagt tysk. Vi har ikke lærer; men skal tydeligvis forberede en tysk sang som vi kanskje skal framføre. Vet ikke helt hvordan dette skal gå jeg.

Denne uka går sinnsykt sakte! På fredag, 08:30, lander Alex. Jeg kan ikke vente. I dag skal jeg på kornettime og korps, og heldigvis har vi ikke mye lekser. Skal være glad når tirsdag og onsdag er ferdig. Prøvetentamen i drama kommer til å gå ekstremt dårlig, og tirsdagen og onsdagen er drepende kjedelige dager.

Ok, jeg har ikke så mye mer å skrive. Sorry for et meget dårlig blogginnlegg. Apropos blogger; ble skikkelig oppslukt av å lese blogger til folk i går! Det fins mye interessant der ute altså.

Gratulerer med dagen, Ida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!