mandag 9. november 2009

Mandag - Trøtthet og sånn.

Heihei!

Ålesund fotballklubb - Cupmestere 2009! Er det ikke fantastisk? Vi vant! Vi slo erkerivalen Molde. Lille Ålesund, nesten nederst i serien, vant cupfinalen. På straffekonk! Ufattelig sykt herlig. Skulle ønske jeg var på Ullevål altså. Det må ha vært en av de mest spennende kampene Ålesund noensinne har spilt, og det må ha tatt så sinnsykt av! Å gud.

Jeg har egentlig ikke så mye å fortelle; må bare skrive blogg for å holde meg våken, for å få ut litt frustrasjon og for å ha gjort det. Så sånn er det. Jeg har omtrent ikke sovet i natt. Jeg var ikke trøtt ... Før nå. Jada; det er min feil, jeg vet det. Nå begynner jeg virkelig å gjespe. Dagen er ennå lang. Har overlevd to naturfagtimer; vi fikk stort sett bare jobbe. Prøva er utsatt, så det er ganske så herlig! Derimot har vi fått høre rykter om ei stygg matteprøve. Mest sannsynlig i morgen. Jeg blir så utrolig irritert av dårlig informasjon og sånt tull. Matteprøve i morgen liksom. Ikke rart om det går dårlig for å si det sånn. Å gud!

I helga har jeg egentlig ikke gjort så mye. Øvd, gjort litt lekser, sånne ting. Sovet lenge. På fredagskvelden laga jeg og Vebjørn taco(dvs han laga egentlig), vi så X faktor og Senkveld, tok bilder osv. Koselig. Det var skikkelig skummelt å gå hjem i mørket på kvelden, men det gikk jo. den kvelden prata jeg lenge med min kjære Alex. Har egentlig snakka mye med ham denne helga. Det er ingenting som er bedre enn det!

Lørdagen skjedde det minimalt. På kvelden dro jeg en tur til mormor, som har kommet hjem fra Syden. Vi spiste pizza, prata og hørte på gammel musikk. Veldig koselig var det!

Gårsdagen skjedde det også minimalt. Vi dro for å besøke morfar, og ellers var det mer leksegjøring og avslapping, samt feiring av mitt kjære lag. Planen var egentlig å stikke til byen for å hylle laget, men det ble ikke noe av. De skal likevel hylles da!

Ok, jeg har egentlig ikke mer å skrive. Norsktimen har så vidt begynt. Å herregud, hvordan skal jeg holde ut? I femte timen skal jeg og Gry øve på nye ruter, i sjettetimen er det matte og vi får vite om vi faktisk har prøve, og i sjuende og åttende time har vi tysk. Når jeg kommer hjem blir det lekser, kornettime og korps. Takk og pris for at det er høstkurs i helga! Det blir fantastisk det.
Vi snakkes da folk. Håper du får ei fin uke. Vet ikke når jeg skriver igjen, vi får nesten bare se. Keep smiling!

Gratulerer med dagen i går, tante Lena.
Og gratulerer med dagen, Ingvild.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!